קבוצת מליסרון מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז

אחרי השלמת רכישת קניון רמת-אביב וקניון סביונים, בבעלות החברה נמצאים 5 קניונים ■ תקציב הפרסום יעמוד על כמיליון דולר, אך החיבור למשפחת עופר קורץ למשרדים הגדולים, שחלקם מתמודדים באמצעות חברות-בת

חברת מליסרון מנהלת מכרז על תקציב הפרסום שלה שצפוי לעמוד על כמיליון דולר - כך נודע ל"גלובס". מליסרון היא חברה ציבורית בשליטת חברת האחים עופר.

בבעלות החברה נמצאים 5 קניונים, בהם הקריון בקריית-ביאליק, קניון חוצות המפרץ בחיפה וקניון רננים ברעננה.

לאחרונה השלימה החברה וקיבלה את אישורה של הממונה על ההגבלים העסקיים לרכישת קניון רמת-אביב וקניון סביונים מחברת אפריקה ישראל. מלבד השלמת העסקה גם השיגה מליסרון את אחד המנהלים הבכירים בתחום - מנכ"ל החברה משה רוזנבלום, ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל חטיבת הקניונים של בריטיש ישראל.

עד עתה לא ערכה מליסרון צעדים פרסומיים משמעותיים. תקציב הפרסום של הנכס הגדול שלה, הקריון בקריית-ביאליק, התנהל במשרד קטן מאוד - פרסום ירקוני. גם תקציב הפרסום של הקניונים שנרכשו, קניון רמת-אביב וקניון סביונים, התנהלו במשרד קטן - ברנד ניו.

עתה, עם כניסת ההנהלה החדשה, הוחלט לאחד את התקציבים ולצאת למכרז לבחירת משרד פרסום חדש.

סוגי מדיה לא אטרקטיבים

ל"גלובס" נודע כי החיבור לקבוצת עופר קורץ גם למשרדי הפרסום הגדולים, שכן חלק מהם מתמודדים על התקציב ישירות או באמצעות חברות-בת.

עם זאת, גורמים בענף מעריכים כי מדובר בתקציב לא פשוט: לכל אחד מהקניונים אמנם הוקצב כמיליון שקל בשנה, אך אין יד אחת שמרכזת את התקציב, והפעילות אמורה להתבצע מול כל מנהל קניון בנפרד. המשמעות היא לא רק עבודה לוגיסטית קשה, אלא גם סוגי מדיה הנתפסים כלא אטרקטיביים בענף, כגון פליירים ומודעות.

היום (א') פרסמה חברת מליסרון דו"חות כספיים חיוביים, המראים כי הכנסות החברה ברבעון זה זינקו פי 11.4 והסתכמו ב-285 מיליון שקל, לעומת 25 מיליון שקל ברבעון המקביל.

מחברת מליסרון אישרו את הידיעה.