רשת "אושר עד" מתרחבת: משקיעה 6 מיליון דולר בסניף חדש

הסניף בקריית-ביאליק צפוי להתחרות בסניף "יש" של שופרסל הפועל בעין-המפרץ ובסניפים נוספים בסביבה ■ הרשת נמצאת בבעלות אברום משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו, שותפיה לשעבר של שופרסל ברשת "אלף"

כחצי שנה אחרי פתיחת הסניף העצמאי הראשון במגדל-העמק, שותפיה לשעבר של שופרסל ברשת "אלף" ממשיכים להתרחב. ל"גלובס" נודע כי השותפים אברום משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו יחנכו בקרוב סניף שני ברשת "אושר עד", שיוקם בקריית-ביאליק בהשקעה של כ-6 מיליון דולר.

מדובר בסניף שישתרע על 6,000 מ"ר ויציע מגוון רחב של קטגוריות מלבד המזון, לרבות טקסטיל וכלי בית, במחירים תחרותיים. הסניף, שיחזיק כשרויות גבוהות, צפוי להתחרות בסניף רשת "יש" של שופרסל הפועל בעין-המפרץ, אך גם בסניפים אחרים של שופרסל, רבוע כחול ומחסני כמעט חינם הפועלים בסביבה.

"אנחנו באים למכור בזול, ואת כל היתר אנחנו משאירים למתחרים. אנחנו בטוחים שאנחנו מביאים בשורה לכל אזור הצפון. אנחנו מביאים ערך אמיתי שיהיה כדאי לבוא אלינו מנהריה ועד חיפה, וכמובן עכו וכל אזור הקריות", אומר מרגלית ל"גלובס".

"הפתיחה תשפיע ללא ספק על האזור. מרגלית יחזיק סניף גדול ויציע מחירים זולים באזור שבו אין הרבה פרנסה לתושבים והפתיחה תעורר את התחרות", אומרים היום (ג') ברשתות השיווק הגדולות.

מרגלית ושותפיו הקימו בעבר את רשת "אלף" ששופרסל החזיקה במחצית מניותיה. הרשת, שפעלה במרכזי אוכלוסיה חרדית, היתה רשת דיסקאונט וזכתה להצלחה רבה. לאחר ששופרסל רכשה את אחזקותיהם ברשת "אלף", היא הסבה אותה לרשת "יש" הפועלת הן במרכזי אוכלוסיה חרדים והן במרכזי אוכלוסיה חלשה.

כעת מבקשים השותפים לשעבר, לשחזר את הצלחתה של רשת "אלף" ונכנסים לתחרות אזורית ישירה בשופרסל.

לפי שעה, הסניף הראשון של "אושר עד" במגדל-העמק זוכה להצלחה רבה, ולפי עדויות ספקים, קצב מכירותיו השנתי עומד על למעלה מ-70 מיליון שקל.

בעוד כחודשיים תתחדד התחרות עם רשת "יש" עם חנוכת סניף של "אושר עד" בגבעת-שאול בירושלים. הסניף בירושלים, שיהיה הסניף הראשון של "אושר עד" בלב האוכלוסייה החרדית, ישתרע על שטח של 5,000 מ"ר. יצויין כי לא הרחק ממנו פועל סניף של רשת "יש" שהוקם על סניף של "אלף".

ל"גלובס" נודע כי היעד הבא של רשת "אושר עד" הוא העיר בית-שמש, אזור רווי אוכלוסיה חרדית. במהלך 2010 עתידה הרשת לפתוח סניף בעיר שישתרע על שטח של למעלה מ-5,000 מ"ר.