גידי בן מאיר, המשמש בשלוש השנים האחרונות כמנהל חטיבת נכסי הלקוחות בבית ההשקעות
אקסלנס, מונה לחבר הנהלה, והוא ירכז את פעילות אקסלנס מול חברות האם שלה: הפניקס וקבוצת דלק. במסגרת תפקידו יהיה אחראי בן מאיר, 42, על יצירת שת"פ בין בית ההשקעות וחברת הביטוח, למשל בשיווק כל מוצרי הבית ללקוחות. בעקבות השינוי, זרועות השיווק של אקסלנס שהיו תחת ניהולו של בן מאיר, יוכפפו מעתה להנהלות חברות הבנות: גמל, קרנות נאמנות ותיקי השקעות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.