אוהבים משתמשים מיוחדים בטוויטר? אפליקציה חדשה תסייע למעקב

Bettween היא אפליקציית טוויטר פשוטה למדי שכל מטרתה היא לסייע למשתמשים לעקוב אחר השיחות של שני משתמשים ספציפיים ■ וגם: הסטארט-אפ הישראלי פרינג, מציע שיחות וידיאו במכשיר הסלולר, בחינם

1. קליפ אישי

חבר חוגג יומולדת ואתם מחפשים דרך מקורית לאחל לו מזל טוב? האפליקציה Clipintouch, מאפשרת ליצור ברכות יומולדת מקוריות ולשלוח לחברים בפייסבוק. משתמשים שיתקינו את האפליקציה יוכלו ליצור במספר שניות סרטון אישי המשלב קטעי וידיאו ואנימציה, לצד תמונות וטקסט אישי. המשתמשים יכולים לבחור עד 7 תמונות מהאלבום האישי, לצרף להן קליפ משלל הקליפים שמציעה האפליקציה, להוסיף טקסט ולשלוח לחברים. חברים אחרים יכולים להגיב על הברכה או לתייג חברים נוספים.

2. אירוע מקוון

תחום האירועים העסקיים הוא ענף שמתנהל, רובו ככולו, בעולם האוף-ליין, אולם השירות החדש Guestlist מציע דרך מקוונת ליצירת אירוע. השירות מאפשר לבנות בקלות עמוד אינטרנט לאירוע, למכור כרטיסים אונליין, להוסיף מידע רלבנטי, לנהל את רשימות האנשים ולעדכן במידע נוסף. לדברי החברה, הקמת אירוע באינטרנט באמצעות השירות הוא תהליך שלוקח דקות ספורות, והוא מתאים לבתי עסק קטנים ואנשים עצמאיים שמעוניינים להוזיל את העלויות הכרוכות בהפקת אירוע. השירות נמצא בגרסת בטא והוא מוצע כעת בחינם. המתחרים שלו הם EventBrite ו-WebEvent הישראלית.

3. וידיאו בסלולר

הסטארט-אפ הישראלי פרינג, המאפשר לבצע שיחות טלפון על גבי רשת האינטרנט (VoIP), מציע שירות חדש: שיחות וידיאו במכשיר הסלולר, ובחינם. משתמשים שיורידו את התוכנה של פרינג יוכלו לקבל ולהוציא שיחות וידיאו, ולשוחח עם החברים שלהם שנמצאים גם בשירותים אחרים, בהם טוויטר, סקייפ ופייסבוק. השירות נתמך בפרסומות והוא כבר זמין במכשירי נוקיה ואנדרואיד, אולם הוא עדיין לא קיים בחנות האפליקציות של האייפון.

4. גלישה בטוחה

הדפדפן לילדים Kido'z, פרי פיתוח ישראלי, הושק בגרסה מחודשת, שלדברי החברה דומה יותר למערכת הפעלה המיועדת לילדים, מאשר לדפדפן אינטרנט. לאפליקציית הדסקטופ, שמאפשרת לילדים בגילאי 3-8 לגלוש רק לאתרים מורשים, התווספה כעת גם שכבה חברתית שרצה על התוכן, והיא מאפשרת לילדים לתקשר אחד עם השני, כאשר ההורים יכולים לאשר את רשימת החברים מראש. כן התווסף שירות מייל מובנה באתר, וילדים יכולים להיכנס לחדרי צ'אט מבוקרים, ולנהל תקשורת באמצעות אוואטרים.

5. מה שביניהם

אוהבים משתמשים מיוחדים בטוויטר, ורוצים לעקוב אחר כל שיחה שהם מנהלים? הכלי החדש Bettween היא אפליקציית טוויטר פשוטה למדי, שכל מטרתה היא לסייע למשתמשים לעקוב אחר שני משתמשים ספציפיים, ואחר השיחה שמתנהלת ביניהם. זאת על-ידי הזנת שמותיהם של שני המשתמשים בעמוד הבית של השירות. כך, משתמשים יכולים לעקוב בקלות אחר הציוצים שמתנהלים בין אשטון קוצ'ר ואשתו דמי מור, בין בלוגר הרכילות פרז הילטון וקריסטי אלי, או בין כל שני משתמשים שאתם מגלים כי תכתובת הציוצים ביניהם מעניינת אתכם. את התכתובת הזו ניתן לחלוק עם משתמשי טוויטר אחרים.