סמנכ"ל השירות ב-HOT אולץ לסיים את תפקידו לאחר שנה

הסיבה לעזיבתו של מיקי מרגלית נעוצה ככל הנראה בכך שמערך השירות בחברה לא התרומם לרמה הנדרשת

סמנכ"ל השירות בחברת HOT, מיקי מרגלית, אולץ לסיים את תפקידו לאחר שנה בתפקיד - כך נודע ל"גלובס".

הסיבה לעזיבתו נעוצה ככל הנראה בכך שמערך השירות בחברה לא התרומם לרמה הנדרשת ובשל התקוות שתלו בשינויים שיביא - שלא הוכיחו את עצמן.

מרגלית הוא המינוי הראשון אותו ביצע הרצל עוזר כמנכ"ל החברה. בשנה האחרונה, למרות תגבור כוח-האדם במחלקת שירות הלקוחות, חל שיפור אך לא כפי שציפו.

מחברת HOT נמסר כי "במהלך השנה הוביל מרגלית מספר מהלכים משמעותיים במהפכת השירות, אשר תוצאותיה כבר ניכרות בשטח, בהם צמצום ניכר בזמני ההמתנה, הדרכות מקצועיות לטכנאים ולמתקינים, ובהתאם - זמינות גבוהה ללקוחות, קיצור תהליכים וסגירת מעגל טיפול בבית הלקוח.

"שיפור השירות הוגדר על-ידי הרצל עוזר, מנכ"ל HOT, כיעד אסטרטגי של החברה, ובהתאם הושקעו השנה משאבים רבים בתחום זה, בהם גיוס 500 נציגי שירות, פתיחת שני מוקדי שירות חדשים, רכש מאסיבי של ממירי HD ושדרוג תשתיות.

"לאחרונה התגלו חילוקי דעות מקצועיים בין הרצל עוזר, מנכ"ל HOT, למיקי מרגלית באשר לדרכי הפעולה להמשך שיפור השירות. עקב כך הגיעו הצדדים להבנה על סיום תפקידו של מרגלית כסמנכ"ל השירות בחברה".