ועידת ישראל לעסקים 2009 תקיים פורום דיון בנושא Health-IT

המשתתפים בנושא יספקו תחזית לגבי ההזדמנויות שייפתחו עם החלת הרפורמות בסקטור הבריאות והמחשוב בארה"ב, מה הן אפשרויות החדירה לשוק האמריקני, מה הם היתרונות והאתגרים הצפויים לחברות הישראליות, ועוד

הרפורמות הצפויות בסקטור הבריאות והמחשוב בארה"ב עתידות להביא לעולם הזדמנויות עסקיות רחבות. בדיון שייערך בועידת ישראל לעסקים 2009 בנושא Health-IT ידונו המשתתפים בנושא ויעניקו תחזית אילו הזדמנויות נפתחות עם החלת הרפורמות בסקטור הבריאות והמחשוב בארה"ב, מה הן אפשרויות החדירה לשוק האמריקני, מה הם היתרונות והאתגרים הצפויים לחברות הישראליות, ועוד.

המשתתפים בדיון הם: בועז הירש, ראש מנהל סחר חוץ במשרד התמ"ת; אהרון מנקובסקי, יו"ר IVA ושותף-מנהל בקרן פיטנגו; ניצן סנה, מנכ"ל ומייסד קלינוורקס אינק; וד"ר גלעד פורטונה, מוסד שמואל נאמן. את הדיון ינחה פרופ' יצחק פטרבורג, עמית מכון מילקן.
ועידת ישראל לעסקים תיערך ב-14,13 בדצמבר.

ועידת ישראל לעסקים 2009

הוועידה מהווה כמקום המפגש המרכזי של מקבלי החלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל, בכירי המשק והכלכלה, דוברים ומשלחות מחו"ל, ומאפשרת להכיר, לנתח וללמוד את הטרנדים הקיימים בעולם הכלכלי הגלובלי. באמצעות הוועידה ניתנת הזדמנות להכיר את העוסקים במלאכת העשייה הכלכלית העולמית והישראלית, ליצור קשרים ובעיקר ללמוד על השינויים המתרחשים בכלכלת העולם.

הדוברים שישתתפו בוועידה יעסקו בניתוח המצב הכלכלי העולמי ויציגו בפאנלים השונים תחזיות, עמדות ומגמות לשווקים השונים ברחבי העולם.

על רקע המשבר הכלכלי הגלובלי, מקבלת ועידת ישראל לעסקים 2009 משמעות מיוחדת בסדר היום הכלכלי והציבורי.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2009: http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=3798