קבוצת קמן ממשיכה להתרחב: ישאל רוכשת את א.ג.ם תפן

הרכישה - בתמורה להקצאה של 6% מהון המניות של ישאל תעשיות לקרן ההלוואות פלנוס ■ במקביל, עם השלמת העסקה תעמיד קרן ההלוואות פלנוס לטובת ישאל תעשיות הלוואה המירה למניות ישאל תעשיות בסך של כ-50 מיליון שקל

קמן אחזקות ממשיכה להרחיב את פעילותה בתעשיות הביטחוניות. קבוצת קמן חתמה על הסכם לרכישת חברת א.ג.ם תפן באמצעות ישאל בתמורה להקצאה של 6% מהון המניות של ישאל תעשיות לקרן ההלוואות פלנוס.

במקביל, עם השלמת העסקה תעמיד קרן ההלוואות פלנוס לטובת ישאל תעשיות הלוואה המירה למניות ישאל תעשיות בסך של כ-50 מיליון שקל.

ההלוואה ניתנת להמרה למניות ישאל תעשיות. שווי ישאל תעשיות לטובת יחס ההמרה נקבע לפי שווי של כ-186 מיליון שקל לשלוש השנים הראשונות ולפי שווי של כ-214 מיליון שקל מהשנה הרביעית ואילך.

יצויין, כי השלמת העסקה מותנית בתנאים מתלים, ביניהם, אישור הממונה על ההגבלים העסקיים ואישורים נוספים, לרבות אישור בית המשפט לשינוי תנאי התחייבויות א.ג.ם-תפן מול נושיה .

א.ג.ם תפן המונה כ-150 עובדים במפעלה הממוקם בצפון הארץ (כרמיאל), מספקת שירותי ייצור, הרכבה ואינטגרציה של מוצרים בענף המתכת לתעשיות הביטחוניות, הדפוס והרפואה. עם לקוחותיה נמנות חברות מובילות, ביניהן: אלביט, מוטורולה, סנמינה, MCM ,אלתא, לומניס, HP וכן תאת טכנולוגיות מקבוצת קמן אחזקות.