מכרז השוק הסיטונאי: הקניון והמגרש המשולב יימכרו בנפרד

ל"גלובס" נודע, כי צוות המכרז שוקל לשווק את שני הנכסים מחוץ למכרז בשל התעניינות גוברת של גופים חיצוניים שלא ניגשו למכרז

שטח הקניון והמגרש המשולב (מגורים ומסחר) במתחם השוק הסיטונאי בתל אביב יימכרו ככל הנראה בנפרד מכלל המתחם ולכן יוכלו להימכר גם לגורם שלא מעורב באחת הקבוצות שניגשו למכרז. ל"גלובס" נודע, כי צוות המכרז שוקל לשווק את שני הנכסים מחוץ למכרז בשל התעניינות גוברת של גופים חיצוניים שלא ניגשו למכרז.

המכרז, אליו ניגשו שלוש קבוצות, נסגר לפני שבועיים וכצפוי נמצא בימים אלה בשלב ההתמחרות. הצדדים מנהלים משא ומתן בנוגע למספר פרמטרים. הפרמטר הראשון שנכלל בשלב ההתמחרות הוא השטח שהמשתתפים במכרז מציעים לרכוש, כשהשטח המקורי שהוצע ניתן בשלב זה לשינוי. הפרמטר השני הוא מנגנון המחיר, שקובע אם הקבוצות ישלמו מחיר בסיס בלבד או מחיר בסיס בתוספת אפסייד. הפרמטר השלישי הוא המחיר עצמו, שננקב על ידי כל אחת מהקבוצות במועד סגירת המכרז אבל ניתן לשינוי בשלב ההתמחרות.

כאמור במסגרת שלב ההתמחרות שוקל כעת צוות המכרז למכור את הקניון, ששטחו 30 אלף מ"ר, ואת המגרש המשולב למסחר ולמגורים בשטח 15 אלף מ"ר, בנפרד משאר המתחם.

הקבוצות שניגשו למכרז הן קבוצה המורכבת מתדהר, חבס, מגדל ובריטיש ישראל, שאליה הצטרפה חברת רוגובין של קובי רוגובין. הקבוצה השנייה מורכבת משיכון ובינוי, אביב, יורוקום נדל"ן וקנדה ישראל והקבוצה השלישית מורכבת מהאחים משה ויגאל גינדי וחברת גינדי השקעות.