בעקבות תלונות: הרשות השנייה הציבה משדר לשיפור קליטת ה-DTT בת"א

ל"גלובס" נודע כי בחודש הקרוב יוצב משדר נוסף באזור דרום השרון ■ עד היום הוצבו 13 משדרים במסגרת הפצת מערך השידורים הדיגיטליים, "עידן" ■ בתקופה הקרובה יוצבו עוד 10-12 משדרונים

הרשות השנייה הציבה משדר לקליטת שידורי ה-DTT באזור גוש דן. זאת במטרה לשפר את הקליטה באזור תל-אביב. ל"גלובס" נודע, כי בחודש הקרוב יוצב משדר נוסף באזור דרום השרון. עד היום הוצבו 13 משדרים במסגרת הפצת מערך השידורים הדיגיטליים, "עידן". בתקופה הקרובה יוצבו עוד 10-12 משדרונים.

לאחר השקת המערך החדש, באמצעותו אמור הציבור לקלוט חמישה ערוצי בסיס ללא חיבור לכבלים או ללוויין, התרבו תלונות ברחבי הארץ על קליטה בעייתית של השידורים. חלק ניכר מהתלונות הגיע מאזורים צפופים כמו תל-אביב ורמת גן. ברשות השנייה, אספו פניות של אזרחים שטענו לקליטה בעייתית ולאחר מיפוי ומדידות להגברת הקליטה, הוחלט להציב את שני המשדרים המדוברים.

ברשות השנייה היו אמורים לעלות בקמפיין כבר לפני מספר חודשים ואולם החליטו להעלותו בסופו של דבר עם השלמת פריסת המשדרונים ועיבויו של מערך הקליטה, על מנת שלא להטריח את הציבור לרכוש ממירים ייעודים מבלי שתהיה קליטה.

מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, מנשה סמירה, אמר כי "הפעלת תשתית לאומית בהיקף זה מחייבת טיפול מקצועי ואחראי. נמשיך בפעולות הנדרשות כדי להבטיח את השלמת המערכת, לטובת הציבור והשידור הפתוח בישראל".