אוברון פיטרה כ-100 מעובדיה ומנהל התפעול הראשי עזב

כך לפי האתר Business Insider ■ רוב המפוטרים: בניו-יורק ■ מפתחת הפלטפורמה להפצת משחקי רשת: "החברה מבצעת שינויים אסטרטגיים ושינויים ארגוניים לצורך הצבתה בנקודות חדשות להגדלת רווחים - יש צמצומים, אבל לא כפי שצוין"

מפתחת הפלטפורמה להפצת משחקי רשת אוברון פיטרה בימים האחרונים 100 עובדים ונפרדה ממנהל התפעול הראשי שלה, דון ריין. כך דיווח האתר Business Insider.

לפי הדיווח, ריין אישר את הפרטים, והוסיף כי עזב את החברה לצורך הקמת חברה חדשה. ריין לא הסכים לפרט במה החברה החדשה תעסוק, מכיוון שלדבריו עדיין מוקדם לחשוף פרטים בנושא.

באוברון הודו כי לפני זמן קצר נשכר מנהל כספים חדש. בנוגע לדיווח על המפוטרים, בחברה הכחישו את המספר המיוחס, אבל ציינו כי "החברה מבצעת שינויים אסטרטגיים ושינויים ארגוניים לצורך הצבתה בנקודות חדשות להגדלת רווחים. השינויים כוללים צמצום בכוח האדם, כאשר שינויים אחרים כוללים השקעות חדשות".

לפי הדיווח, שהגיע מעובד לשעבר בחברה, היקף המפוטרים מגיע לכ-20% ממצבת כוח האדם של אוברון, כאשר רוב העובדים היו ממטה החברה בניו-יורק.

את אוברון הקימו בשנת 2003 הישראלים תומר בן-קיקי, שמשמש כמנכ"ל שלה; טל קרת, יו"ר החברה; ועופר ליידנר, מנהל הפיתוח העסקי שלה. החברה מפתחת, מוציאה לאור ומפיצה משחקים הניתנים להורדה ולרכישה באינטרנט, בסלולר ובמערכות ביתיות למשחק.

אוברון ביצעה בשנים האחרונות מספר מהלכים אסטרטגיים, שכללו סדרת רכישות, שהוערכה בהיקף כולל של מעל 150 מיליון דולר. בעקבות הרכישות הללו החברה העסיקה כ-620 עובדים, כ-10% מתוכם במרכז הפיתוח ברמת גן.