כיום מארס מספקת תוכן אינטראקטיבי להוט ול-yes ■ ענני תקשורת הודיעה על רכישת חלקה של חברת אוברון בחברת מארס אינטראקטיב
החברה תתמקד בשיווק משחקים באתר I-play ותעבוד עם מפתחי משחקים חיצוניים
החברה מפתחת פלטפורמה להפצת משחקי רשת ■ בין המשקיעים - גולדמן-זאקס ואינפיניטי-סין
סמסונג תציע את משחקי הקז'ואל של אוברון באמצעות הורדה שלהם בחנות האפליקציות של החברה לטלוויזיה ■ המשחק Dream Day Wedding, למשל, יעלה ללקוחות חמישה דולר, ותהיה גם גרסת ניסוי בחינם
כך לפי האתר Business Insider ■ רוב המפוטרים: בניו-יורק ■ מפתחת הפלטפורמה להפצת משחקי רשת: "החברה מבצעת שינויים אסטרטגיים ושינויים ארגוניים לצורך הצבתה בנקודות חדשות להגדלת רווחים - יש צמצומים, אבל לא כפי שצוין"
דני עבודי, מייסד הסטארט-אפ הישראלי: "אנחנו מציעים למשתמש משחקים שישפרו את הריכוז או היכולת האנליטית, המפותחים על-ידי צוות של פסיכולוגים קוגניטיביים
החברה, שמפתחת פלטפורמה להפצת משחקי רשת, תשתמש בהון המגויס כדי להקים פעילות הפצה ופיתוח של משחקים המתאימים לשוק הסיני טל קרת, יו"ר אוברון: "למדנו את סין תקופה ארוכה. מבחינת ה-Casual Games, יש בסין פוטנציאל להיות המעצמה הבאה אחרי ארה"ב"