ניהול חיים וירטואלי: פלטפורמה לתקשורת בין משתמשי אינטרנט וסלולר

השירות של חברת הסטארט-אפ הישראלית Zbang נועד להתגבר על הפער בין אתרים חברתיים שונים, ולהקל על החיים של הגולשים ■ וגם: "מזיעים" הוא במה לאירועי ספורט נשכחים - המכוון לחובבי הספורט האדוקים

1. מזיעים ביחד

מזיעים הוא אתר אינטרנט חדש, המכוון לקהילת חובבי הספורט בישראל. האתר מפרט את אירועי הספורט והתחרויות המתקיימות בישראל בכל רגע נתון כדי לתת במה לאירועי ספורט תחרותיים שלא זוכים לקהל צופים רב או לאוהדים, רק משום שאף אחד לא יודע על קיומם.

האתר מפרסם, בין השאר, אירועי ספורט כמו ליגות נשים, גברים ונכים במשחקי כדור ומחבט, ליגות נוער בכדורעף, כדוריד וטניס שולחן, וכן תחרויות טאקוונדו, סקי מים והרמת משקולות.

2. ניהול חיים וירטואליים

Zbang היא חברת סטארט-אפ ישראלית חדשה, שמציעה פלטפורמה משולבת לתקשורת בין משתמשי אינטרנט וסלולר. השירות נועד להתגבר על הפער בין אתרים חברתיים שונים, ולהקל על ניהול החיים הווירטואליים של הגולשים.

הכלי הראשון שהשיקה החברה הוא פתרון לניהול פעילות המשתמשים באתרים חברתיים כמו טוויטר ופייסבוק וכן בדואר האלקטרוני, והכול במקום אחד. התוכנה החינמית מאפשרת לגולשים לשתף משתמשים אחרים בתמונות, קטעי מוסיקה וקובצי וידיאו, ומציעה כלי שמאפשר לתקשר בין פלטפורמות שונות ללא צורך במעבר מאתר לאתר.

3. תשובה לכל שאלה

מוטרדים משאלה מסוימת ולא מצליחים לקבל תשובה מספקת? אם כן, האתר MaybeNow עשוי לסייע לכם. האתר החינמי מאפשר לכל משתמש להעלות שאלה שמציקה לו, ולקבל תשובות מגולשים שסבורים בידם התשובה, כמו גם ממומחים בתחום. בנוסף, גולשים יכולים לחפש אחר שאלות ותשובות בהתאם לקטגוריות שונות: החל ממדעים, דרך אומנות או עסקים וכלה בשאלות הקשורות לנושאים טכנולוגיים.

4. תשובות בזמן אמת

גולשים שהשירות הקודם לא סיפק אותם, ושמחפשים תשובות בזמן אמת ממקור שהם מכירים, ייהנו מאפליקציית האייפון Qpixl האפליקציה מאפשרת לכל משתמש לצלם תמונה ולהצמיד לה שאלה רלבנטית. את השאלה רואים כל החברים של המשתמש בפייסבוק וטוויטר. כך יכולים משתמשים לקבל תשובות בזמן אמת מהחברים הקרובים אליהם ומאנשים שהם מכירים, באופן שיסייע להם לקבל החלטה או למצוא אינפורמציה רלוונטית ברגע נתון, כמו למשל אם לרכוש שמלה ספציפית שהם מודדים, או האם מישהו מזהה את האיש שבתמונה.