שינוי ארגוני בראובני-פרידן: זיו קורן וניב חורש מונו למשנה למנכ"ל

שימשו עד לאחרונה כסמנכ"לי קריאייטיב ומנהלי קבוצת לקוחות במשרד הפרסום ■ מראובני-פרידן נמסר כי המינוי הוא בהמשך לאסטרטגיית ה-creative marketing של המשרד

זיו קורן וניב חורש, ששימשו עד לאחרונה כסמנכ"לי קריאייטיב ומנהלי קבוצת לקוחות במשרד הפרסום ראובני-פרידן, מונו לתפקידי משנה למנכ"ל במשרד.

מראובני-פרידן נמסר כי המינוי הוא בהמשך לאסטרטגיית ה-creative marketing של המשרד, לפיה מחלקת הקריאייטיב מביאה לידי ביטוי את החשיבה היצירתית שלה גם בפיתוח רעיונות שיווקיים ואסטרטגיים.

בעבר, רגע לפני המעבר חזרה למשרדים ברחוב ארלוזורוב בתל-אביב, כבר עשה ראובני-פרידן מהלך שהוגדר כשינוי ארגוני, שמטרתו להעביר את הקריאייטיב לחוד החנית הניהולי של המשרד.

כחלק מאותו המהלך, מונו שני סמנכ"לי הקריאטיב של המשרד, ניב חורש ובועז להב (שקדם לזיו קורן), למנהלי USB (יחידות עסקיות). לפי השינוי שהוגדר אז, הם אלה שאמורים היו לנהל את היחידות, כשאליהם כפופים כל שאר העובדים, פרט כמובן למשה ראובני ואודי פרידן שממשיכים גם היום לכהן כמנכ"לים משותפים במשרד.

ניב חורש הצטרף לראובני-פרידן לפני 4 שנים, לשם עבר מבאומן-בר-ריבנאי. בשלב ראשון הוא מונה לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב, ומאוחר יותר הוא מונה גם לראש קבוצת לקוחות. הוא חתום על מהלכים כגון orangeday, מיתוג כללית ויצירת שפת "חמודי", בייגל בייגל - משחקים מבייגלה ועוד.

זיו קורן שימש בעבר כסמנכ"ל קריאייטיב בזרמון-גולדמן. בתקופה זו יצר קורן עשרות מהלכי פרסום מדוברים ל-FOX ,AIG ,SONY ERICKSON, וואלה, דלתא, אירוקה ועוד. אחרי שעזב הקים את D9 - סוכנות לפיתוח חדשנות, ששימשה כחממה ליצירת רעיונות עבור חברות בינלאומיות. לפני כשנה נרכשה החברה על-ידי ראובני-פרידן, וקורן השתלב בהנהלה הבכירה של המשרד. באחרונה הוביל את מהלך "להעביר את דביר", של בנק מזרחי-טפחות.

אודי פרידן, שותף במשרד הפרסום, מסר כי "ניב וזיו הם מאנשי הפרסום של הדור החדש הטובים בארץ, הם מביאים תפיסות ורעיונות חדשניים, ומובילים את העידן הנוכחי בפרסום. משמעות התהליך החדש שעשינו במשרד הוא שהפיצוח הפרסומי אינו תלוי מדיה כלל".