חברת
אפל מתכננת להשיק שירות
וידיאו למנויים, שעשוי להתחרות בחברות הכבלים והלוויין האמריקניות.
"וול סטריט ג'ורנל" מדווח כי אפל נמצאת במושא-ומתן עם CBS ודיסני לשיתוף-פעולה, שבמסגרתו תציע ללקוחות תוכניות טלוויזיה שיפיקו CBS ודיסני, תמורת מנוי חודשי.
לפי העיתון, מקור המקורב למשא-ומתן מסר כי השירות החדש יפעל לצד שירות תשלום-עבור-פרק שמופעל באתר iTunes.
לדברי אנליסטים, פיתוח חבילת טלוויזיה עבור לקוחות אפל הוא צעד הגיוני, אך נשאלת השאלה כיצד תצליח לשלב במיזם את רשתות השידור מבלי שאלה יאלצו לוותר על חלק מנתח השוק שלהן.
טום סטאגס, סמנכ"ל הכספים של דיסני, אמר בכנס משקיעים באוקטובר השנה כי "האפשרות להגיע לקהל צופים גדול יותר היא מאוד אטרקטיבית, אך עלינו לוודא כי נקבל פיצוי כספי הולם על ההשלכות שעלולות להיות לכך עבורנו".
"וול סטריט ג'ורנל" מעריך כי אפל תשלם לדיסני בין 2 ל-4 דולר על כל מנוי בשירות החדש. מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, הוא בעל המניות הפרטי הגדול ביותר של דיסני כיום.
* כל הזכויות שמורות ל- 2009 MarketWatch.com
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.