גל שולמן, מנהל השיווק של חטיבת הניקיון בחברת הנקל ישראל, נבחר על-ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של דצמבר 2009.
התואר הוענק לשולמן בעקבות המהלך להשקת ג'ל הכביסה של Persil והפיכתו למותג המוביל מבין תכשירי הכביסה (כולל אבקות) באריזות של עד 3 ק"ג.
השקת Persil ג'ל זכתה להדים לאחר שיצרה קטגוריה חדשה בשוק מסורתי של אבקות כביסה, שנחשב לשוק בעל הרגלי צריכה יציבים ונאמנות גבוהה למותג. זאת, על אף העובדה כי המוצר קיים על המדף מאז 2005 - אך לא נתמך תקשורתית.
גל שולמן, בן 35, נשוי ואב ל-3, מתגורר בחיפה ובעל תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים מאוניברסיטת חיפה. שולמן עובד בהנקל ישראל מזה 9 שנים, בשנתיים האחרונות כמנהל השיווק של חטיבת הניקיון וקודם לכן כמנהל רכש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.