הפרסומת ל-
AIG באמצעות
זרמון-גולדמן, בכיכובם של מוני מושונוב ואבי קושניר, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע, עם שיעורי אהדה העומדים על 14.5%. ברשימת
הפרסומות הזכורות מדורגת הפרסומת במקום השביעי, עם שיעורי זכירה של 2.8%.
ד"ר רינה דגני, מנכ"לית גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי זהו השבוע הראשון בו מדורגת הפרסומת ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות, ועל כן דירוגה בפסגה מהווה הישג מרשים במיוחד. עוד מציינת ד"ר דגני כי ההישג המרשים בא על רקע של שימוש בהומור המתבסס על ההוויה הישראלית שגורם לצופה להזדהות עם הפרסומת ולאהוב אותה.
הפרסומת של תנובה למעדן יופלה באמצעות מקאן-אריקסון היא הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השני ברציפות. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ביחס לשיעורי הזכירה להם זכתה הפרסומת בשבוע שעבר, והם עומדים כעת על 8.3%.
הפרסומת לבנק הבינלאומי הראשון, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובו של אסי כהן, מדורגת השבוע ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות, למרות שלא שודרה במהלך השבוע האחרון.
פרסומות נוספות שמדורגות ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות למרות שלא שודרו הן הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי והפרסומת של בנק מזרחי-טפחות באמצעות ראובני-פרידן IPG, שזה השבוע הרביעי ברציפות בה היא מדורגת ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות למרות שלא שודרה כלל.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע נמוך במספרן ביחס לשבוע שעבר: 242 לעומת 284 בשבוע שעבר.
בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה ירידה ביחס לשבוע שעבר: 36.1 מיליון דולר לעומת כ-38.1 מיליון בשבוע שעבר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.