הפועל ת"א מכרה לגנק את סמואל יבואה עבור 700 אלף אירו

האדומים שוב מבצעים עסקה עם המועדון הבלגי, אחרי שלפני שנתיים וחצי מכרו לו את אליניב ברדה ■ החלוץ הגנאי צפוי להרוויח בגנק כ-250 אלף אירו בעונה

הפועל ת"א סיכמה היום (ב') עם גנק על מכירתו של סמואל יבואה עבור 700 אלף אירו. זוהי הפעם השנייה בשנתיים וחצי האחרונות שהאדומים מבצעים עסקה עם המועדון הבלגי: בקיץ 2007 מכרה הפועל את אליניב ברדה לגנק עבור סכום של 90 אלף אירו, תחת סעיף שחרור שהיה קיים בחוזה של החלוץ הישראלי.

החלוץ הגנאי, שלא הצליח להשתלב העונה במערך של אלי גוטמן וכבש 2 שערי ליגה בלבד, צפוי להרוויח בבלגיה כ-250 אלף אירו בעונה. יבואה אמר היום לאתר הרשמי של הפועל ת"א: "הפועל נתנה לי הזדמנות להוכיח את יכולותיי בכל אירופה. אני צריך להודות למועדון ולאוהדים הנפלאים שתמכו בי בתקופות הכי קשות שעברתי. אמשיך לתת את כל כולי גם במשחקים שנותרו לי בהפועל".

יבואה, 23, עוזב את ישראל אחרי ארבע וחצי עונות רצופות. הוא התחיל את דרכו בהפועל כפ"ס בעונת 2005/06, במדיה כבש 34 שערים ב-81 הופעות. עונת השיא שלו היתה ב-2007/08, אז כבש 15 שערים וסיים את העונה כמלך השערים של ליגת העל. בקיץ הקודם עבר להפועל ת"א, וסיים את העונה עם 13 שערי ליגה.