רדוור צופה כי הכנסותיה יגיעו לרמת שיא של 31-32 מיליון דולר

זאת לעומת התחזית הקודמת שהעריכה כי הכנסות החברה ברבעון על 30 מיליון דולר ■ על בסיס non-GAAP, הרווח למניה צפוי לגדול ל-19-21 סנט, לעומת 15-16 סנט בהערכה הקודמת

השיפור בתוצאות רדוור , אשר בעקביות מגדילה מתחילת השנה ההכנסות והרווח הנקי שלה ממשיך, והיום הודיעה החברה על העלאת תחזיותיה לרבעון הרביעי.

רדוור מספקת פתרונות לניתוב עומסים באינטרנט. מאז השלימה את רכישת חטיבת אלטאון מידי חברת נורטל הקורסת בתחילת השנה תמורת 18 מיליון דולר היא נמצאת בתנופה, הנובעת בין השאר מכך שהחברה מפיצה את מוצריה ללקוחות אלטאון. מחזור המכירה של רדוור נע בין שלושה לשישה חודשים, ובשני הרבעונים האחרונים החלו מכירות אלו לבוא לידי ביטוי בשורת ההכנסות של החברה.

לרבעון הרביעי צופה כעת רדוור כי הכנסותיה יהיו בטווח של 31-32 מיליון דולר, לעומת התחזית הקודמת שהעריכה כי הכנסות החברה ברבעון על 30 מיליון דולר. לאחר תוכנית קיצוצים בשנה שעברה, הגיע כעת החברה למצב שבו כל תוספת בהכנסות משורשת לרווח הנקי, ובהתאם לכך מעריכה החברה כעת כי הרווח למניה ברבעון הרביעי יגדל ל-19-21 סנט, על בסיס Non-Gaap, לעומת ההערכה הקודמת, לרווח בטווח של 15-16 סנט למניה. ברבעון הרביעי אשתקד, הכנסות החברה הסתכמו ב-24.9 מיליון דולר והחברה הפסידה על בסיס Non-Gaap 2 סנט למניה.

זה הרבעון השני בו מעלה רדוור את תחזיותיה סמוך לסיום הרבעון. ברבעון הקודם העלתה החברה את תחזיותיה מ-6 סנט למניה לטווח של 9-10 סנט למניה, ועם פרסום הדו"ח התברר שהרווח היה כפול מההערכה הראשונית, ועמד על 12 סנט למניה. לא מן הנמנע כי גם ברבעון זה, אשר עדיין לא הגיע לסיומו, הרווח אותו תרשום החברה בדו"חות יהיה גבוה יותר מהתחזית אותה מסרה היום.

מנכ"ל החברה, רועי זיסאפל, אמר היום עם העלאת התחזיות כי "אנו שמחים לדווח על המשך המומנטום בעסקינו ורבעון שיא נוסף במכירות החברה", והוסיף כי "הצמיחה המתמשכת במכירות, יחד עם שולי רווחיות גולמית גבוהים, מאפשרים לנו להגדיל משמעותית את הרווחיות התפעולית שלנו".