מי מזנקת ב-115% ביום המסחר האחרון של 2009 בוול סטריט?

התשובה: יצרנית מוצרי הבטיחות בכבישים Quixote, שנרכשת תמורת 61 מיליון דולר על ידי יצרנית התעשייה המגוונת Trinity ■ העסקה, שאמורה להיסגר ברבעון הראשון של 2010, תמומן במלואה במזומן שברשות טריניטי

ביום המסחר האחרון של 2009, עם מחזורי מסחר דלילים בשוק, בולטת בזינוק חד מנייתה של חברת Quixote (סימול:QUIX), אשר מזנקת בכ-115%. הסיבה? יצרנית מוצרי התעשייה המגוונת, Trinity (סימול: TRN), הסכימה לרכוש את החברה תמורת 61 מיליון דולר או 6.38 דולר למנייה. כאמור, במסחר היום סוגרת מניית Quix לחלוטין את הפער שבין מחיר הסגירה אמש (2.95 דולר למנייה) למחיר הצעתה של טריניטי.

Quixote היא יצרנית ומשווקת של מוצרי בטיחות לכבישים ועורקי תחבורה בעיקר אמצעי הגנה על עובדי כבישים ואמצעי כיוון והוראה של כלי רכב.

העסקה, שאמורה להיסגר ברבעון הראשון של 2010, תמומן במלואה במזומן שברשות טריניטי, ללא גיוס חוב למטרה זו.

"הערצנו את קו המוצרים הנפלא והחדשני של Quixote. העסקה הנוכחית תרחיב עוד את יכולת החדירה הבינלאומית של חטיבת מוצרי הבטיחות לכבישים שלנו", מסר מנכ"ל טריניטי טימותי וואלס בהודעה מטעם החברה.

מנכ"ל Quixote ברוס ריימר מסר כי "העסקה תיטיב עם לקוחות 2 החברות שכן שילוב פסי הייצור מאפשר אספקה יציבה ואיתנה יותר של המוצרים ממקור אחד. Trinity היא חברה מוכרת ומכובדת ואנחנו גאים ש-Quixote תהפוך להיות עסק חשוב בפורטפוליו הנכסים שלה".