רנו - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.1 מיליון שקל

עידו רוזנבלום, הפרזנטור החדש של רנו, עשה את העבודה לפרסומת שבראש טבלת המותגים המושקעים בשבוע החולף

מעטות הן חברות הרכב שלוקחות פרזנטורים ישראליים ומהמרות על כל הקופה. בדרך-כלל חברות הרכב מסתפקות בגיור קל של הפרסומת הבינלאומית, אבל טאלנט ישראלי? שומו שמיים. מסתבר שברנו ובגליקמן-נטלר-סמסונוב חשבו אחרת וגייסו את עידו רוזנבלום, אושיה טלוויזיונית שצברה לא מעט קילומטרז' על המסך במונית. הכסף. וכסף היא מילת המפתח כאן, שכן הצרפתים הולכים עד הקצה השבוע עם השקעת מדיה של כ-2 מיליון שקל והבטחה שהרכב "לא יראה מוסך". התוצאה על המסך מבטיחה, ואין ספק שברמת הבולטות הקמפיין עושה את העבודה.

yes מוכיחה השבוע כי הסלולר והטלוויזיה כבר מדברים באותה השפה. החברה ממשיכה להבליט את הקמפיין המתאר את שירות הפעלת ה-yesMAX באמצעות SMS או דרך האינטרנט. הקמפיין באוויר באמצעות מקאן-אריקסון, ותמהיל המדיה שלו מבוסס ברובו המוחלט על טלוויזיה, מדיום שגם yes וגם מקאן-אריקסון מאמינים בו.

מחסני חשמל מבית אלקטרה ממשיכה להוכיח שהיא עוף חריג בענף הפרסום. החברה נחשבת למפרסם לא קטן, ועדיין ממשיכה לעבוד ללא משרד פרסום. הקריאטיב פשוט ובסיסי, אבל מייצר כנראה בידול ו-Look and Feel

של רשת דיסקאונט. מחסני חשמל ממוקמים השבוע במקום השלישי בטבלה לאחר שקנו לא פחות מ-39 מודעות עיתונות שרובן מודעות כפולה במיקומי פרימיום. הסיבה לקמפיין היא "הפנינג סוף שנה".

שטראוס עלית מציגה השבוע חדשנות. עלית מציגה את אצבעות שוקולד פרה - מוצר ייחודי שלכבודו הושק קו ייצור חדש ושפה פרסומית חדשה. עלית יצרה את ה"עליתונים", דמויות מונפשות אשר הופיעו בתחילת הקמפיין בשילוט חוצות עם הפנייה לפייסבוק. לאחר שלב הקמפיין במדיה החברתית, החל קמפיין הטלוויזיה. על המהלך חתום באומן-בר-ריבנאי.

ועוד בעניין חדשנות - LG סוגר השבוע את הטבלה ומשיק את הטלוויזיה "ללא הגבולות" באמצעות שמעוני-פינקלשטיין הוותיק.

המותגים המושקעים

1. רנו - 2,161,812 שקל - באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב

2. yes - כ-1,787,387שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

3. מחסני חשמל - 1,573,721 שקל - באמצעות פרסום עצמי

4. עלית (אצבעות שוקולד פרה) - 1,516,719 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

5. LG (טלוויזיה) - 1,276,201 שקל - באמצעות שמעוני-פינקלשטיין

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 25/12- 31/12.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.