שינוי ארגוני בכלמוביל: תעבור למבנה של חטיבות לקוחות

במסגרת השינוי מוקמת בתוך הקבוצה חטיבת רכב פרטי אשר תכלול את מותגי הרכב יונדאי ומיצובישי ותנוהל על ידי דן אורנשטיין, שישמש כמנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי וסגן נשיא

קבוצת כלמוביל הודיעה היום (ג') על שינוי ארגוני ולפיו תחולק החברה למבנה של חטיבות המתמקדות בקהלי יעד במקום חטיבות מוצר. במסגרת שינוי זה מוקמת בתוך הקבוצה חטיבת רכב פרטי אשר תכלול את מותגי הרכב יונדאי ומיצובישי ותנוהל על ידי דן אורנשטיין, שישמש כמנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי וסגן נשיא. זאת בנוסף לתפקידו כמנכ"ל יונדאי ישראל.

חטיבת מרצדס, המנוהלת על ידי אמיל קרעין, עוברת גם היא שינוי ארגוני. השינוי יכלול הקמת 3 "חטיבות מכירה" ובהן חטיבת מכירות של רכבי היסעים אשר תעסוק במכירת מגוון מוצרי ההיסעים כולל אוטובוסים, מיניבוסים למוניות ולתיירות ומוניות פרטיות.

לצידה תפעל חטיבת מכירה של הובלה, שתתמחה בלקוחות העוסקים בהובלה ותשווק משאיות כבדות בינוניות וקלות, משאיות של מרצדס ומיצובישי וחטיבת רכבי פרמיום של מרצדס, שתשווק ללקוחות פרטיים.

צביקה פולק, מנכ"ל הקבוצה, אומר כי המהלך מיועד לתת מענה מקיף לדרישות שוק הרכב הדינמי והמשתנה בישראל ולקדם את כלמוביל במימוש תכניות פיתוח והתרחבות עתידיות וביישום המשימה של הפיכת יונדאי למותג מוביל.

בענף הרכב מעריכים כי לקראת סוף 2010 תצורף לקבוצת הרכב הפרטי גם פעילות הייבוא והשיווק של חברת "ג'ילי" הסינית, שכלמוביל מחזיקה בזיכיון הייבוא שלה לישראל. ג'ילי חשפה לפני מספר שבועות בסין את המשפחתית העתידית שלה, שפותחה ומיוצרת עצמאית על ידי החברה ומיועדת לשווקי הייצוא.