הקרב היקר בהיסטוריה הפך לקרב על רייטינג

קרב האיגרוף בין מני פאקיאו ופלויד מייוודר, שהיה אמור להכניס 150 מיליון דולר, בוטל בגלל מחלוקת במו"מ; במקומו האמריקני והפיליפיני סגרו על קרבות נפרדים ב-13 במארס, וייאבקו בעיקר על פיי-פר-ויו

מני פאקיאו ופלויד מייוודר כבר לא יתאגרפו אחד מול השני. הפיליפיני והאמריקני היו אמורים לייצר בערב אחד ב-13 במארס הכנסות של 150 מיליון דולר, במה שהיה אמור להפוך לקרב היקר בהיסטוריה. הקרב הגרנדיוזי בוטל, בעקבות מחלוקת קשה במו"מ בין הצדדים, אבל מסתבר שזאת היתה יריית הפתיחה לקרב גדול בהרבה שיתרחש ב-13 במארס - קרב על פיי-פר-ויו.

פאקיאו הודיע בסוף השבוע כי יתחרה באותו יום ב"קאוובויז סטדיום", האצטדיון החדש של קבוצת דאלאס קאוובויז מה-NFL שנבנה בעלות של 1.2 מיליארד דולר, מול המתאגרף הגנאי ג'ושואה קלוטי. תגובת השרשרת מצידו של מייוודר לא איחרה לבוא, ואמש (א') הודיע האמרגן שלו, ריצ'ארד שפר, כי גם מייוודר יתחרה באותו יום בדיוק באולם ה-MGM גראנד בלאס וגאס, שהיה אמור לארח את הקרב המקורי בין מייוודר לפאקיאו. מייוודר עדיין לא סגר סופית את עניין היריב שלו, אבל על-פי שפר, יהיה מדובר ב"קרב שייזכר שנים ארוכות".

מי שנמצאת כרגע בבעיה היא רשת HBO, ששידרה את כל הקרבות הגדולים של מייוודר ופאקיאו בשנים האחרונות בשיטת פיי-פר-ויו, אבל כעת תיאלץ לבחור רק באחד מתוך שני הקרבות שייערכו ב-13 במארס.