שיכון ובינוי ודניה סיבוס מתמודדות על השלמת איצטדיון נתניה

שש חברות ניגשו למכרז להשלמת הקמתו של איצטדיון הכדורגל העירוני בנתניה: א. דורי, שיכון ובינוי יחד עם סולל בונה, מנרב יחד עם דניה סיבוס, ב.ס.ט, אלקטרה נדל"ן ושפיר הנדסה

שש חברות ניגשו למכרז להשלמת הקמתו של איצטדיון הכדורגל העירוני של נתניה, כך נודע ל"גלובס". החברות הן א. דורי, שיכון ובינוי יחד עם סולל בונה, מנרב יחד עם דניה סיבוס, ב.ס.ט, אלקטרה נדל"ן ושפיר הנדסה.

את המכרז פירסמה עיריית נתניה בתחילת החודש שעבר והחברות שניגשו ישתתפו בהליך המיון המוקדם (PQ), שיימשך כחודש. רק בתום הליך המיון המוקדם ייקבעו תנאי הסף להצעות המחיר.

את בנייתו של האצטדיון, במתחם "ברכת חנון" הסמוך לאזור התעשייה קריית ספיר, החלה חברת רמט, שעל רכישתה קיים איש העסקים אלי אלעזרא הליך בוררות מול בעלות השליטה, האחיות עליזה יפו ומרים דורון.

כזכור, שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשייך, אישרה בנובמבר את הסדר הנושים שהוגש לחברת רמט ואת מכירת החברה לחברת אל-הר, מקבות קרדן נדל"ן, תמורת 10.3 מיליון שקל.

המכרז שפרסמה העירייה נועד לבחור קבלן ראשי חדש להמשך בניית האצטדיון העירוני, לאחר שזו לא הצליחה בחודש מארס האחרון להגיע לפשרה כספית עם חברת רמט על המשך העסקתה כקבלנית ראשית. על כן הוחלט לפני כעשרה חודשים על הפסקה מיידית של העבודה ולכן תאריך היעד להשלמת האצטדיון, שנקבע על ינואר 2010, כבר איננו רלוונטי.

האצטדיון אמור לכלול 12 אלף מושבים והוא עתיד לשמש לקיום אירועי ספורט, מופעי תרבות, כנסים ותערוכות. האצטדיון אמור לכלול גם חניונים תת קרקעיים ועיליים, שטחי שירות, שטחי תפעול נוספים, שטחי מסחר ומשרדים עתידיים ותשתיות נלוות. עד כה התקיימה במתחם בנייה חלקית והאצטדיון נמצא בשלב השלד.

עיריית נתניה סירבה להגיב.