משרד הפרסום
באומן-בר-ריבנאי ניצח במכרז על
תקציב הפרסום של "
מנהרות הכרמל", מנהרות אגרה שיעברו מתחת להר הכרמל בחיפה, שצפויות להיפתח בשנה הקרובה. על התקציב, בהיקף של 4 מיליון שקל, התמודד גם משרד הפרסום
אדלר-חומסקי&ורשבסקי.
מדובר במכרז סגור בו לקחו חלק באומן-בר ואדלר-חומסקי בלבד. הסיבה לכך נעוצה בגופים המנהלים את הפרויקט: כרמלטון, המחזיקה בזיכיון להפעלת המנהרות, היא בבעלות שיכון ובינוי ואשטרום, כאשר באומן-בר-ריבנאי מטפל בתקציב הפרסום של שיכון ובינוי; וחברת נתיבי הכרמל, שתתפעל ותתחזק את המנהרות, היא חברה אחות של 'דרך ארץ' (המפעילה את כביש 6), שאדלר-חומסקי מטפל בתקציב הפרסום שלה.
המכרז כלל 3 שלבים, בהם התבקשו המשרדים להציג תוכניות אסטרטגיה, קריאייטיב והצעות מדיה.
מנהרות הכרמל הוא מיזם לחציבת שתי מנהרות כפולות מתחת לרכס הכרמל, ממערב למזרח, שיחברו בין צומת הקריות בכניסה הצפונית לחיפה ובין כביש 2 בכניסה הדרומית לעיר. כאשר יושלם הפרויקט, יתאפשר לנהגים לחצות את חיפה לאורכה דרך מנהרות האגרה. עלות כל קטע לנהג יהיה 5 שקלים בשנת ההפעלה הראשונה. מנהרות הכרמל נועדו לקצר את זמני הנסיעה לחציית העיר מ-30 עד 50 דקות בשעות העומס ל-6 דקות.
כרמלטון אחראית על בניית, מימון והפעלת הפרויקט לתקופת הזיכיון שתימשך 35 שנים. חברת התשתיות העירונית יפה נוף אחראית על קידום הפרויקט מטעם המדינה, תכנונו והפיקוח על ביצועו. עלות הפרוייקט מוערכת בכ-1.25 מיליארד שקל. כרמלטון, שזכתה בשנת 1996 במכרז להקמת הפרויקט, תפעיל את המנהרות למשך 31 שנים. בסיומן יוחזרו המנהרות למדינה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.