חב' הרכבות ההונגרית מטמיעה פיתרון ה-Eflow של טופ אימג'

הפתרון מיועדת לעיבוד אוטומטי של מסמכים בארגון ■ היקף העסקה מוערך בכמיליון אירו ■ חברת הרכבות ההונגרית הינה החברת הרכבות השלישית המטמיעה פיתרון זה, לאחר שהוטמע בקנדה ובאנגליה

חברת הרכבות ההונגרית בחרה להטמיע את פיתרון ה-Eflow של חברת טופ אימג' , המיועדת לעיבוד אוטומטי של מסמכים בארגון. היקף העסקה מוערך בכמיליון אירו, וטופ אימג' תספק את המערכת והשירותים בחצי שנה הקרובה.

חברת הרכבות ההונגרית הינה החברת הרכבות השלישית המטמיעה פיתרון זה, לאחר שהוטמע בקנדה ובאנגליה. מדובר בעסקה השלישית של החברה בהונגריה, לאחר שחברת האלומיניום אלקואה ויצרנית הסמירנוף דיאג'או (סימול DEO) משתמשים בפתרון המטפל בחשבוניות, בפעילותן בהונגריה.

עומרי גלב, סגן נשיא מכירות בחברה, אמר היום (ג') ל"גלובס" בעקבות העסקה כי "המערכת של טופ אימג' תאפשר לחברת הרכבות לקבל נגישות גבוהה לאינפורמציה הקשורה לתכולת הקרונות בכל אחת מהרכבות, עיקוב אחר מיקום הסחורה ועוד, והיא חלק מתוך מערכת שלמה, שתשתלב במערכת המסופקת לחברת הרכבות על ידי חברה טכנית המספקת לה שירותים". העסקה נעשתה בשיתוף עם מפיץ מקומי של החברה במזרח אירופה.

טופ אימג' עוסקת בפיתוח תוכנה לעיבוד אוטומטי של טפסים בטכנולוגיה של סריקת הטפסים לתוך המחשב. לאחרונה פרסמה החברה מתווה להסדר עם מחזיקי האג"ח שלה, במסגרתו תשלם החברה כמחצית מהיקף הפירעון הנוכחי, ויתרת ההחזר תוחזר עד לסוף חודש יוני, ועד אז הריבית בגינה תעלה ל-9%.

את הרבעון השלישי של 2009 סיימה החברה עם הכנסות של 5.9 מיליון דולר והפסד על בסיס GAAP של 150 אלף דולר, כאשר תזרים המזומנים מפעילות שוטפת היה חיובי והסתכם ב=250 אלף דולר.