Shiseido היפנית רוכשת את Bare תמורת 1.7 מיליארד דולר

Shiseido היא יצרנית מוצרי הקוסמטיקה הגדולה ביותר היפן עם פעילות ביותר מ-70 מדינות, כולל ישראל ■ מניות Bare צפויות לזנק היום במסחר בנאסד"ק שכן Shiseido הציעה לרכוש את המניות בפרמייה של כ-43% ממחיר הסגירה של מניית Bare אמש בוול סטריט

ענקית הקוסמטיקה היפנית Shiseido הודיעה היום (ו') כי תרכוש את Bare Escentuals האמריקנית תמורת 1.7 מיליארד דולר. Bare היא יצרנית קוסמטיקה היושבת בסן פרנסיסקו, המתמחה במוצרי טיפוח מבוססי מינרלים. Shiseido אמרה כי הרכישה תעזור לה להרחיב את דריסת הרגל שלה בארה"ב. עסקת הרכישה, הגדולה ביותר אי פעם של Shiseido, אושרה פה אחד על ידי חברי הדירקטוריון של 2 החברות.

מניות Bare (סימול: Bare) צפויות לזנק היום במסחר בנאסד"ק שכן Shiseido הציעה לרכוש את המניות בפרמייה של כ-43% ממחיר הסגירה של מניית Bare אמש בוול סטריט.

Bare תמשיך לפעול כיחידה עצמאית של Shiseido תחת הנהלתה הנוכחית. "ביחד עם Shiseido, אנו מצפים להביא את המוצרים שלנו להרבה יותר נשים ברחבי העולם", ציינה לזלי בלודג'ט, מנכ"ל Bare.

"Shiseido הייתה צריכה לברוח מיפן ולרכוש חברה בינלאומית על מנת לשרוד", ציין מיצזו שימיזו, אנליסט ב-Cosmo Securities. "הרכישה תאפשר לה להרחיב את העסקים בצפון אמריקה, שהייתה עד כה שוק חלש עבור Shiseido", הוסיף שימיזו.

Shiseido היא יצרנית מוצרי הקוסמטיקה הגדולה ביותר היפן עם פעילות ביותר מ-70 מדינות, כולל ישראל.