"גלובס" משיק את מוסף הנדל"ן במתכונתו החדשה

מוסף הנדל"ן של "גלובס" הוא היחיד המפרסם את מדד "נדל"ן כחול-לבן" - מדד בורסאי בלעדי המדרג את חברות הנדל"ן הישראליות ■ בכל גיליון יוצגו העסקאות החמות באותו השבוע בתחום המגורים, המסחר, המשרדים ועוד

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, משיק היום (א') את מוסף הנדל"ן במתכונתו החדשה. אל התכנים הקיימים יצטרפו מדורים חדשים. כזכור, "גלובס" הוא העיתון היחיד המוציא מוסף נדל"ן שבועי.

מוסף הנדל"ן החדש של "גלובס" נועד להמשיך ולספק את התשובות לשאלות המטרידות בכל רגע את מאות האלפים העוסקים וצורכים בענף הנוגע לכולם.

אל המוסף החדש מתווספים כאמור מספר מדורים חדשים, שכל אחד מהם יעניק למנויי "גלובס" מידע חדש ועדכני. עם השקת המוסף המחודש, "גלובס" ממשיך להיות הגוף הכלכלי המוביל את עולם העסקים הישראלי.

מוסף הנדל"ן החדש של "גלובס" יפרסם מדורים חדשים, טורים, דעות וכתבות על ענף הנדל"ן למגורים, על הנדל"ן למשרדים ולמסחר, בארץ ובעולם. בנוסף, המדור יספק למשקיעי הנדל"ן תמונה רחבה לגבי אפשרויות ההשקעה במניות הענף, באגרות החוב או בבחירה בהשקעה סולידית בדירה של ממש.

נותני השירותים הרבים בענף הנדל"ן - מתווכים, שמאים, אדריכלים ועורכי דין - ימשיכו לקבל במוסף מאמרים וניתוחים שיעקבו אחרי התמורות המאפיינות את הענף.

המדורים במוסף יכללו בין היתר מדד חודשי לבחינת מחירי הדירות בישראל, ניתוח נכס בישראל, מדד חודשי שיעקוב אחרי מתחמים ואזורים חדשים ועוד.

מוסף הנדל"ן של "גלובס" הוא היחיד המפרסם את המדד "נדל"ן כחול-לבן" - מדד בורסאי בלעדי המדרג את חברות הנדל"ן הישראליות. בנוסף, בכל גיליון יוצגו העסקאות החמות ביותר באותו השבוע בתחום המגורים, המסחר, המשרדים ועוד.

מוסף הנדל"ן המחודש של "גלובס" עבר גם ריענון גרפי, כך שיהיה מעתה יותר צבעוני ודינמי ויכלול בין השאר יותר תרשימים, טבלאות ונתונים גרפיים.