אשתו של גומא אגייאר מבקשת מהתקשורת: "תנו לנו שקט"

אשתו של הספונסר של בית"ר ירושלים בכדורגל והפועל ירושלים בכדורסל שאושפז בכפייה: "אמנם גומא הוא פילנטרופ ואוהד ספורט גדול - אבל הוא גם אדם פרטי, בוודאי כאשר הוא זקוק לתקופת החלמה"

אשתו של גומא אגייאר, ג'יימי, הוציאה היום (א') הודעה לתקשורת בעקבות אירועי השבוע שעבר, בהם אושפז הספונסר של בית"ר ירושלים בכדורגל והפועל ירושלים בכדורסל בבית החולים אברבאנל, לאחר שהצהיר כי נפגש עם גלעד שליט בעזה.

"אני אוהבת מאד את גומא וחשוב לי להיות איתו ברגעיו הקשים ולכן כבר בימים הקרובים ביותר אני חוזרת לישראל יחד עם ילדינו", כותבת ג'יימי, אולי בעקבות הביקורת שנשמעה על כך שהחליטה לעזוב את הארץ מיד לאחר אשפוזו של אגייאר. "נסעתי לארה"ב רק לאחר שהתייעצתי עם רופאיו, שאמרו שהוא זקוק למנוחה מוחלטת ולשקט, ועדיף שאסע לארה"ב ואביא הנה, לירושלים, את ילדינו הקטנים כדי שכאשר גומא יחזור הביתה כולנו, המשפחה האוהבת, נהיה כאן איתו, נחבק אותו ונעניק לו את החום ואת האהבה לה הוא דרוש.

"אני פונה לכולם: גומא הוא אדם שמדינת ישראל והעיר ירושלים יקרים לו, ולכן הוא העניק להם כל כך הרבה", ממשיכה ההודעה. "הוא מעולם לא הרע לאיש. כאשתו האוהבת אני פונה לכולם האוהדים, תושבי ירושלים והתקשורת תנו לנו, משפחת אגייאר לטפל בגומא בחיק המשפחה. אמנם גומא הוא פילנטרופ ואוהד ספורט גדול - אבל הוא גם אדם פרטי, בוודאי כאשר הוא זקוק לתקופת החלמה. אנא כבדו את גומא ואותנו, בני משפחתו, ותנו לנו את השקט הדרוש לכולנו".

אגייאר השקיע כ-4 מיליון דולר בבית"ר ירושלים, וסייע לה להעמיד את הערבויות הדרושות בבקרה התקציבית על מנת לפתוח את העונה. הוא יועד להיות הבעלים הבא של המועדון, לאחר שארקדי גאידמק יסדיר את ענייניו מול הנושים. כמו כן, השקיע אגייאר כ-1.5 מיליון דולר בהפועל ירושלים, והיה אמור אמור לרכוש בסוף העונה 49% מהבעלות על המועדון.