בלופניקס חתמה על 2 חוזים בהיקף מצטבר של מעל מיליון דולר

שני החוזים הם עם ארגונים ממשלתיים בארה"ב ■ החוזה הראשון נחתם עם ארגון ממשלתי המספק שרותי השקעה וביטוחים מסוגים שונים לפנסיונרים של השירות הציבורי באותה מדינה בארה"ב, והחוזה השני עם סוכנות ממשלתית המנהלת רפורמות בתחום החינוך

שני חוזים חדשים לבלופניקס, שניהם עם ארגונים ממשלתיים בארה"ב. החברה הודיעה היום על שני החוזים וציינה שההיקף המצטבר שלהם מגיע ליותר ממיליון דולר.

בלופניקס עוסקת בפיתוח ושיווק של כלי תוכנה ושירותים לביצוע הסבות תוכנה. החוזים החדשים הם למודרניזציה (הסבה) של מערכות מבוססות ADABAS/Natural. בלופינקס תספק ללקוחות כלים לביצוע המרות אוטומטיות של המערכות לסביבת מיקרוסופט (.NET).

החוזה הראשון נחתם עם ארגון ממשלתי המספק שרותי השקעה וביטוחים מסוגים שונים לפנסיונרים של השירות הציבורי באותה מדינה בארה"ב, והחוזה השני עם סוכנות ממשלתית, המנהלת רפורמות בתחום החינוך עבור למעלה מאלף בתי ספר ציבוריים.

"אנו רואים גידול ניכר במספר הארגונים המחפשים פתרונות להורדת העלויות הגבוהות, ורצון לעבור לסביבות מודרניות", אמר ירון צואלה, מנכ"ל בלופניקס. "טכנולוגית המודרניזציה האוטומטית שלנו שהוכחה במספר רב של פרויקטים מוצלחים, עוזרת לנו להרחיב את הנוכחות שלנו במגזר הממשלתי בארה"ב".

בלופניקס נסחרת בנאסד"ק ובבורסה של ת"א בשווי של 65 מיליון דולר.