אמדוקס עקפה את ציפיות השוק עם הכנסות של 725 מיליון דולר

הכנסותיה ירדו ב-3.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ■ הרווח הנקי (Non Gaap) ירד ב-2.75% והסתכם ב-113.1 מיליון דולר או 55 סנט למניה, לעומת צפי ל-53 סנט למניה ■ דיווחה גם על שני חוזים חדשים

חברת אמדוקס דיווחה הערב (ד') בסיום המסחר בוול סטריט את תוצאותיה הכספיות ברבעון הראשון של שנת הכספים 2010 שהסתיים ב-31 בדצמבר 2009. החברה דיווחה כי הכנסותיה ירדו ב-3.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-724.8 מיליון דולר. לעומת הרבעון הקודם רשמה החברה עלייה של 2.5% בהכנסות. ההכנסות היו בטווח העליות של התחזיות שפרסמה החברה שעמדו על 705-725 מיליון דולר.

הרווח הנקי (Non Gaap) ירד ב-2.75% והסתכם ב-113.1 מיליון דולר או 55 סנט למניה - הרף העליון אותו סימנה החברה בתחזיותיה המוקדמות, ולעומת צפי האנליסטים כי תדווח על רווח נמוך יותר של 53 סנט למניה.

הרווח התפעולי הסתכם ב-131 מיליון דולר ארה"ב, ושולי הרווח התפעולי הסתכמו ב-18.1%.

תזרים מזומנים חופשי ברבעון הראשון היה ברמת שיא של 170 מיליון דולר ארה"ב. וצבר ההזמנות שהיה בידי החברה ל-12 החודשים הבאים בסוף הרבעון הראשון הסתכם ב-2.425 מיליארד דולר.

אמדוקס פרסמה גם תחזית לרבעון השני של שנת הכספים 2010 בו היא צופה הכנסות של כ- 730-750 מיליון דולר ורווח מדולל למניה (non -GAAP) בטווח של 0.52-0.56 דולר.

במסגרת הדוחות הכספיים מדווחת הערב אמדוקס על שני חוזים משמעותיים חדשים: הראשון הוא הארכת הסכם שירותי מיקור חוץ עם בל קנדה במסגרתו תספק לה שירותי תמיכה בבילינג ושירותים קשורים ברחבי הארגון ל-5 שנים נוספות עד 2017.

ההסכם השני הוא הארכת הסכם שירותי מיקור חוץ עםAT&T עד 2017. ההסכם הינו לאספקת שירותים נוספים לניהול יישומים התומכים בניהול הלקוחות, הבילינג, ההזמנות והפעילות הסיטונאית בתחום הפעילות הקווית של AT&T החל מאביב 2010. הסכם זה הוא הארכה של הסכמים שנחתמו ב-2007 ולפיו אמדוקס תנהל את פלטפורמות הלגאסי של AT&T ללקוחות פרטיים וסיטונאיים עד 2017.

נזכיר כי אתמול השיקה החברה את קו המוצרים החדש שלה - Amdocs CES 8 זהו קו המוצרים המתקדם ביותר בתעשייה והוא נועד לאפשר לספקיות שירותי התקשורת למלא תפקיד מוביל בעידן העולם המקושר (connected world).

המומחים חוזים שעד 2017 יהיו בעולם טריליוני מכשירים מחוברים לרשתות ספקיות התקשורת, רובם לא מכשירי טלפון, אשר יאפשרו לצרכן הקצה להיות מקושר מכל מקום, בכל עת ובכל תחומי החיים, כמו הבריאות החינוך והתחבורה.

CES 8 יאפשר לספקיות להגדיל את אחיזתן בעולם התקשורת, המדיה והבידור ולהתרחב במהירות לשם השקת שירותים התומכים בתחומי חיים אחרים, באמצעות חשיפת משאבי רשת, טכנולוגיות מידע ונתונים למספר גדל והולך של שותפי תוכן ומפתחים.

כמו כן, CES 8 יאפשר לספקיות התקשורת לפשט את חווית-הלקוח של צרכן הקצה ולהתאימה אישית למרות המורכבות הגוברת של האפליקציות והמכשירים החדשים, כל זאת תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לשם התייעלות והפחתת עלויות.