עופר נמרודי, מנכ"ל "מעריב", מוותר על 75% משכרו החודשי

זאת עד לסוף חודש יוני 2010 ■ נמרודי יוותר על 63,750 שקל, "כחלק מרצונו לחסוך בעלויות החברה וכן על מנת להמשיך ולתת דוגמה אישית לעובדי קבוצת 'מעריב', ובפרט בתקופת המשבר הכלכלי העולמי"

עופר נמרודי, מנכ"ל "מעריב" וכן יועץ ועוזר מיוחד ליו"ר הדירקטוריון, מוותר בפעם השלישית על 75% משכרו החודשי עד לסוף יוני השנה.

הוויתור הוא "כחלק מרצונו לחסוך בעלויות החברה וכן על מנת להמשיך ולתת דוגמה אישית לעובדי קבוצת 'מעריב', ובפרט בתקופת המשבר הכלכלי העולמי" - כך עולה מהודעה החברה לבורסה שפורסמה היום (א').

סכום הוויתור - 75% ממשכורתו של נמרודי, מסתכם ב-63,750 שקל, בעוד שיתר זכויותיו על-פי הסכם ההעסקה עמו נשמרות ללא שינוי, על בסיס המשכורת החודשית המלאה המגיעה לנמרודי (בחישוב פשוט, 85 אלף שקל בחודש, י"נ) על-פי הסכם העסקתו.

נזכיר כי כבר בינואר 2008 נמרודי ויתר על 75% משכרו כמנכ"ל "מעריב ", לתקופה של שנה. במארס אשתקד האריך את הוויתור בפעם השנייה, עד לסוף 2009.

מדוחות הרבעון השלישי של "מעריב" עולה כי החברה צמצמה את ההפסד הרבעוני ב-52% ל-11.2 מיליון שקל, כשב-9 החודשים הראשונים של השנה קטן ההפסד ב-31% ועמד על 49 מיליון שקל, לאחר ירידה בשיעור דומה בהפסד התפעולי של החברה.