הצלמת איחרה לחתונה - ותפצה את הזוג ב-18 אלף שקל

חתן וכלה תבעו סטודיו לצילום לאחר שהצלמת שהזמינו איחרה לחתונתם והגיעה רק לאחר שהחופה כבר החלה ■ ביהמ"ש: "הנזק והפגיעה בתובעים הם גבוהים מאוד; חתונה היא אירוע חד-פעמי בעל משמעות רגשית עמוקה מאוד"

יום החתונה הוא אחד הימים המרגשים ביותר שיש. נסו לדמיין לעצמכם שלאחר חודשים של הכנות, קניית שמלה, הזמנת תקליטן ועיצוב החופה מגיע היום הגדול - ואתם מגלים כי הצלם לא הגיע.

הסיוט הזה התגשם לבני-זוג מאזור ירושלים: הצלמת לא הגיעה בזמן, בני הזוג הטרי והלא מצולם תבעו - ויפוצו ב-18 אלף שקל.

בני-הזוג הגישו לבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים תביעה נגד סטודיו כץ - אולפני צילום והפקה, לאחר שצלמת שהזמינו לתעד את יומם הגדול איחרה לחתונתם והגיעה למקום רק לאחר שהחופה החלה.

עוד טענו בני-הזוג כי הם קיבלו רק חלק מן התמונות שצולמו ולא קיבלו את התשלילים.

"חתונה היא אירוע בעל משמעות רגשית גבוהה"

בעל הסטודיו לצילום שנתבע בשם הצלמת טען כי העבודה לא הוזמנה אצלו אלא ישירות מהצלמת, והוא רק היה הגורם המקשר בין הצדדים. בעל הסטודיו ציין כי "עשיתי טובה לצלמת שהיתה בחו"ל, וקיבלתי עבורה את הכסף מהתובעים".

בית המשפט דחה את טענות בעל הסטודיו לצילום: "הנתבע הוא זה האחראי לצלמת אשר שלח", כתבה השופטת ברכה אביב בפסק הדין. "לעניין גובה הנזק, לא יכול להיות ספק כי הנזק והפגיעה בתובעים הם גבוהים מאוד. חתונה היא אירוע חד-פעמי בעל משמעות רגשית עמוקה מאוד בכל חברה ותרבות. אך טבעי הוא כי בני-הזוג מעוניינים לתעד אירוע זה ולשמרו לזיכרון עבורם ועבור בני משפחתם".