עדנה מאור מתמנה למנכ"ל משרד פרסום פוגל-אוגילבי

מסיימת את תפקידה כסמנכ"ל השיווק של "גלובס" ■ תחליף בתפקיד את מיטל שירן-הראל

משרד הפרסום פוגל-אוגילבי קולט שחקנית חיזוק: עדנה מאור, מוותיקות ענף הפרסום ובשנים האחרונות סמנכ"ל השיווק של "גלובס", תיכנס בקרוב לתפקיד מנכ"ל המשרד. מאור תחליף את מיטל שירן-הראל שיוצאת לדרך חדשה.

עדנה מאור הינה בעלת ניסיון רב בענף הפרסום. בעשור האחרון מאור היתה חלק מההנהלה הבכירה של משרד הפרסום אדלר-חומסקי והיתה שותפה הן בקמפיינים מסחריים והן בקמפיינים פוליטיים. בין המהלכים הבולטים שהובילה נמנים שקע ותקע לחברת חשמל, מהלך התוכי של בזק בינלאומי, החדרת המתקן המשפחתי של תמי 4 ועוד. בנוסף, מאור היתה מנהלת הקמפיין ונחשבה ליד-ימינו של ראובן אדלר במהלך בחירות 2005, בהן התמודדה לראשונה קדימה, בראשותו של אהוד אולמרט, על השלטון.

לפני כ-3 שנים הצטרפה מאור ל"גלובס" בתפקיד סמנכ"ל שיווק, והיתה שותפה לשינויים ולפיתוח מוצרי הפרינט, כגון "גלובס הערב" במתכונתו החדשה, "גלובסופ"ש", "גלובסטודנט" ומיקוד ושדרוג המגזינים של "גלובס".

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", לאחרונה חבר פוגל-אוגילבי לשיתוף-פעולה אסטרטגי עם קבוצת אדלר-חומסקי, במסגרתו החל המשרד לרכוש מדיה באמצעות מדיה קום - חברת המדיה של הקבוצה. כמו כן דוד פוגל, מייסד המשרד, נחשב למיודד מאוד עם ראובן אדלר, מבעלי אדלר-חומסקי.

מאור מסרה בתגובה: "התפקיד ב'גלובס' היה מאתגר ומרתק. ההתמחות, ההבנה וההיכרות עם המדיה בתקופה דינמית ומשתנה, לצד הניסיון, ההבנה והאהבה הגדולה שיש לי לפרסום, יסייעו לי בהמשך הדרך ביצירת ערך ללקוחות המשרד".

דוד פוגל אישר את הידיעה ומסר כי מאור היא אישיות בעלת ניסיון רב ומגוון: "מדובר בשחקנית נשמה שאין לי ספק שתתרום רבות למשרד שיש בו כל-כך הרבה נשמה כמו פוגל".