צביקה ליבליך, מנכ"ל
ערוץ 24 וסמנכ"ל השיווק של זכיינית ערוץ 2
קשת, נבחר לאיש השיווק של חודש ינואר 2010 - כך החליט
איגוד השיווק הישראלי. התואר הוענק לליבליך לאור ההשקה המחודשת והמוצלחת של ערוץ 24.
ליבליך משמש כמנכ"ל ערוץ 24 מזה כשנה. במקביל הוא משמש כסמנכ"ל השיווק של קשת, אליה הצטרף בשנת 2000. לפני כן שימש כסמנכ"ל השיווק של מכון גאלופ ישראל. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ובעל תואר שני במינהל עסקים (שיווק) מאוניברסיטת תל-אביב.
"ערוץ 24 עשה בשנה החולפת את המהלך המשמעותי ביותר מבין כל ערוצי השידור בשוק הרב-ערוצי", נמסר מאיגוד השיווק. "השקתו מחדש יצרה פלטפורמה חדשה למפרסמים, הפיחה חיים חדשים בשוק המוזיקה המקומי ויצרה מהפיכה תרבותית בכל הנוגע לעולם המוזיקה הים-תיכונית".
עוד נכתב במסגרת ההסברים לבחירה בליבליך כי ערוץ 24 הפך לערוץ Mid-cast עם הכפלת רייטינג וחשיפה לכ-2 מיליון צופים בחודש, כאשר 53% מהצופים הם בגילאי 18-45.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.