עמרי כספי נבחר לסגל הרוקי'ס באולסטאר של ה-NBA

הילד מיבנה ממשיך לעשות היסטוריה: ישתתף עם נבחרת שחקני השנה הראשונה במשחק שלה מול שחקני השנה השנייה, שיתקיים ב-13 בפברואר בדאלאס

עכשיו זה סגור ונעול: עמרי כספי, שחקנה הישראלי של סקרמנטו קינגס, ייקח חלק במשחקי האולסטאר של ה-NBA, לאחר שנבחר לייצג את נבחרת הרוק'יס של הליגה בהתמודדות שלה מול שחקני השנה השנייה.

סוף השבוע של האולסטאר, שבו יתקיימו גם תחרות ההטבעות, תחרות השלשות ומשחק ראווה בין נבחרת המערב לנבחרת המזרח של ה-NBA יתקיים בדאלאס בין ה-11 ל-14 בפברואר. משחקו של כספי יערך ב-13 בפברואר באולם ה"אמריקן איירליינס סנטר", ביתה של קבוצת דאלאס מאבריקס.

בכספי בחרו עוזרי המאמנים של קבוצות ה-NBA, כאשר כל אחת מ-30 קבוצות הליגה קיבלה זכות בחירה אחת.

מה הסיכוי של כספי לנצח במשחק הזה? על-פי נתוני העבר, הסיכוי לא גבוה במיוחד: מתוך 10 פעמים שבהם התקיים עד היום המשחק בין הרוקי'ס לשחקני השנה השנייה, הצליחו הרוקי'ס לנצח רק פעמיים.

כספי קולע העונה 12.5 נקודות בממוצע למשחק, קוטף 4.9 ריבאונדים ומחלק 1.4 אסיסטים ב-28 דקות על הפרקט. בחודש שעבר רשם את שיא קריירה שלו, כאשר קלע 24 נקודות במשחק מול פיניקס סאנס.

יחד עם כספי נבחר גם חברו לקינגס, טייריק אוואנס. יתר השחקנים בנבחרת הרוקי'ס: דחואן בלייר (סן אנטוניו ספרס), סטפן קארי (גולדן סטייט ווריורס), ג'וני פלין, טאז' גיבסון (שיקגו בולס), ג'יימס הרדן (אוקלהומה ת'אנדרס), ברנדון ג'נינגס (מילווקי באקס), ג'ונאס ג'רבקו (דטרויט פיסטונס).