מחסני תאורה שכרה מאיירפורט סיטי בניין בקרית שדה התעופה

הבניין החדש ישמש כמטה ראשי של החברה ויחליף את הנוכחי שנמצא באזור התעשייה ראשון לציון ■ החברה תשלם דמי שכירות בסך 250 אלף שקל לחודש במסגרת חוזה שכירות שנחתם לתקופה של 20 שנה

חברת מחסני תאורה, בבעלות אנשי העסקים נרי ואיציק חיימוב, שכרה מחברת איירפורט סיטי בניין בשטח בנוי של 10,000 מ"ר בקרית שדה התעופה. הבניין החדש ישמש כמטה ראשי של החברה ויחליף את הנוכחי שנמצא באזור התעשייה ראשון לציון.

הקומפלקס החדש משתרע על פני שלוש קומות וכולל מרכז לוגיסטי בשטח 6,500 מ"ר, מחסנים ממוחשבים הכוללים סקנרים ומערכות מחשוב, אולם פרויקטים, משרדים בשטח 700 מ"ר ושטח חנייה ל-150 רכבים.

החברה תשלם דמי שכירות בסך 250 אלף שקל לחודש במסגרת חוזה שכירות שנחתם לתקופה של 20 שנה. מכאן שדמי השכירות לאורך כל התקופה יסתכמו ב-60 מיליון שקל, לצד השקעה של 10 מיליון שקל בקומפלקס עצמו.

"המעבר למקום החדש הוא מהלך אסטרטגי שנובע מגידול משמעותי בפעילות החברה בשנתיים האחרונות", אמר איציק חיימוב, "המקום החדש יספק סחורה לכל סניפי הרשת בישראל וישמש את הקבוצה בהתפתחותה העתידית בחו"ל".

אולם התצוגה בקומפלקס יכלול מוצרים לבתים, בתי מלון, חנויות אופנה ומסעדות וחדרי ההמחשה בקומפלקס יכללו יותר מ-2,000 גופי תאורה שונים. כן יכלול הקומפלקס חלק פתוח בו תוקם גינה בשטח של 1,000 מ"ר לצורך תצוגת תאורת גן.