לפידות פרמה נפרדים מפרסום ראובני-פרידן

ככל הנראה החברה לא תתקשר עם משרד פרסום אחר, אלא תעבוד באופן עצמאי על קו הפרסום שלה

חברת לפידות פרמה הפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום ראובני-פרידן, כך נודע ל"גלובס". בחברה החליטו כנראה בשלב זה שלא להתקשר עם משרד פרסום כלשהו ולעבוד על הקו הפרסומי באופן עצמאי.

תקציב לפידות פרמה הגיע למשרד הפרסום ראובני-פרידן לקראת סוף שנת 2008 כשהעוגן לפרסום היה מוצר חדש שהחלה החברה לייבא - תכשיר נגד כינים, של חברת התרופות לוקסמבורג. חברת לוקסמבורג היא חברת תרופות העוסקת בייבוא תרופות, מכשור וציוד רפואי. לוקסמבורג תרופות למעשה היא חברת בת של קבוצת לפידות שרכשה אותה מקבוצת מכתשים אגן לפני מספר שנים.

בלפידות הצהירו אז על תקציב החדרה שנתי של כ-2 מיליון דולר וכוונה להרחיב את פעילותה בתחום מוצרי הצריכה הרפואיים תוך השקות נוספות של מוצרים חדשניים במהלך 2008 ו-2009.

כדי לבחור משרד ניהלה החברה מכרז בו השתתפו כארבעה משרדי פרסום גדולים וראובני נבחרו אז לאחר שהמנכ"ל הודיע כי "התרשם מהפן הקריאייטיבי של המשרד".

מאז ניהל המשרד קמפיין משמעותי אחד עבור החברה - למוצר נגד כינים ריזולצס (תוצאות). הקו האסטרטגי-קריאייטיבי דיבר על כך שילדים הם לא ירקות ולכן אי אפשר להשתמש בטיפול בהם במוצרים בהם יש כימיקלים.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ההשקעה במותג עמדה ב-2008 על 1.6 מיליון דולר במחירי מחירון ואילו מתחילת השנה פרסמה החברה את התכשיר בהיקף של כ-850 אלף דולר במחירי מחירון. בנוסף הושקעו עוד כמיליון דולר במחירי מחירון במותגים כגון קרן ידיים.