"קן הקוקיה" של אבוט-רייפ-המאירי וסלקום נמכרה ל-Electus

אבוט-רייפ-המאירי חתמה הסכם הפצה בינלאומי לתכניה עם החברה האמריקנית, במסגרתו מכרה את הזכויות לשעשועון האינטראקטיבי ■ Electus תפתח את תכניה הישראלים של אבוט בכלל הפלטפורמות בארה"ב

אבוט-רייפ-המאירי חתמה על הסכם הפצה בינלאומי לתכניה עם חברת Electus. במסגרת זו, רכשה החברה האמריקנית את הזכויות לשעשועון האינטראקטיבי החדש של אבוט-רייפ-המאירי וסלקום, "קן הקוקיה". חברת ההפקה הישראלית (הישרדות, היפה והחנון),
היא שותפת ההפצה הראשונה של Electus.

על -י תנאי ההסכם, Electus תפתח את תכניה הישראלים של חברת אבוט-רייפ-המאירי בכלל הפלטפורמות בארצות-הברית, בעוד שלאבוט-רייפ-המאירי תינתן ההזדמנות לשווק את תכניה של Electus לשוק הישראלי.

בן סילברמן ובארי דילר, הכריזה אתמול על השקתה של Electus Distribution, בשיתוף עם חברת Shine שבבעלות אליזבת' מרדוק. סילברמן שימש בעבר ראש חטיבת הבידור של NBC והמנכ"ל והבעלים של Reveille. Electus מאגדת תחת קורת-גג אחת מפיקים, יוצרים, מפרסמים ומשווקים מכל העולם, במטרה ליצור מבחר רחב של תכנים עבור הפצה במגוון פלטפורמות ברחבי העולם.

"היקפי הפצת התוכן מתרחבים ומתפתחים במהירות, ואני מרוצה ונרגש משיתוף-הפעולה החדש לקראת בנייה של חברת ההפצה של הדור החדש שתחדור אל מודלים ופלטפורמות חדשות" אמר סילברמן, "העסקה עם אבוט-רייפ-המאירי תביא לשיתופי תוכן בהיקפים חסרי תקדים ברחבי העולם- הן ע"י הבאת התכנים האיכותיים שלהם לארה"ב והן בזכות ייצוא תכניה של Electus לקהל הישראלי".

"זהו שיתוף-פעולה ראשון מסוגו בישראל, שמעניק הזדמנות יוצאת דופן ליוצרים הישראלים ולחברה שלנו" אמר גיא המאירי, מנכ"ל אבוט-רייף-המאירי, "התעשייה הישראלית שופעת רעיונות יצירתיים וכישרונות והעובדה עם Electus תאפשר לנו להעניק להם פלטפורמה ראויה ליוצרים מוכשרים ולחזק את נוכחותנו בשוק התוכן הבינלאומי".