רשת CBS אישרה הפקת פיילוט לסדרה "רביעיית רן"

הפיילוט יתבסס על הפורמט הישראלי המשודר ב-yes ■ מי שיצור עבור הרשת את "Quinn-Tuplets", השם שנבחר לגירסה המקומית, הוא מייק קלי - שהפיק וכתב בעבר סדרות כמו "O.C", "מגרש ביתי" ו"פרובידאנס"

רשת הטלוויזיה האמריקנית CBS אישרה לשידור הפקת פיילוט לסדרה "רביעיית רן", המבוססת על הפורמט הישראלי המשודר בחברת הלוויין yes. כך נודע היום כאשר הרשתות בארצות פרסמו את רשימת הפיילוטים שיעלו לשידור.

מי שיצור עבור הרשת את "Quinn-Tuplets", השם שנבחר לגרסה המקומית הוא מייק קלי. קלי הפיק וכתב בעבר סדרות כמו "ה-O.C", "מגרש ביתי", ו-"פרובידאנס". לצדו של קלי, חתומים על ההפקה גיורא יהלום, אורן יעקובי, אילון רצ'קובסקי וסמנכ"ל התוכן של yes יונה ויזנטל. מי שאמון על המכירה הוא אריק קנלר שישמש גם הוא executive producer מטעם CBS.

"רביעיית רן" היא הסדרה הראשונה ש"קנלר ייצוג אמנים" מוכרת במסגרת ההסכם שחתמה עם CBS PARAMOUNT, הסטודיו שמפיק עבור CBS ורשתות בת שלה כגון SHOWTIME וCW.

"רביעיית רן" שיצרו גיורא יהלום ואורן יעקובי והופקה על ידי "יולי אוגוסט",היא סדרת דרמה המביאה את סיפורם הבדוי של רביעיית האחים הראשונה שנולדה בישראל. הסכם זה כולל שיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ של מכירת תכנים ישראלים לשידור בארה"ב. עבור yes, זוהי הסדרה הראשונה שנמכרה לשידור בארה"ב ואושרה להפקת פיילוט.