גוף אמריקני מקים מיזם ערוצי טלוויזיה ישראליים באינטרנט

החברה האמריקנית CTV תרכוש תוכן מקשת, רשת, ערוץ 10, דורי מדיה וערוץ הספורט להקמת ערוצים אינטרנטיים ■ את העסקאות בארץ יזמו מיקי צימט וקרין מגריזו ■ היקף העסקאות עומד על מיליוני דולרים

חברת התקשורת האמריקנית CTV חתמה בתקופה האחרונה עסקאות בשווי מיליוני דולרים עם שורה של גופי תקשורת ישראלים. במסגרת זו תעלה בארצות-הברית פלטפורמת IPTV חדשה, ועליה קבוצה של ערוצים אינטרנטיים שיועברו על בסיס דמי מנוי לדוברי עברית בארצות-הברית. את העסקאות בארץ יזמו מיקי צימט וקרין מגריזו.

ל"גלובס" נודע כי על בסיס הפלטפורמה החדשה יעלה על גבי רשת האינטרנט ערוץ עם תוכן משותף של זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת וערוץ אחר עם תכני ערוץ 10.

כמו כן, חברת התקשורת חתמה על עסקת ענק עם דורי מדיה להקמת ערוץ טלנובלות ישראלי. חברת דורי מדיה תעביר ל-CTV כ-1,000 שעות, ובהן שידורי "האלופה", "חצויה", "טלנובלה בע"מ" ודרמות יומיות אחרות מספריית דורי.

עסקה אחרת נחתמה כבר לפני מספר חודשים מול ערוץ הספורט, שיקים ערוץ ספורט נוסף ב-IPTV, בנוסף לערוץ SPORT 5 ISRAEL שהוא מפעיל היום.

התקדים העיקרי שיוצרת שורת העסקאות היא בהקמה לראשונה של ערוץ חדשות ישראלי המשדר סביב השעון. הערוץ יהיה מבוסס כולו על תכני חברת החדשות של ערוץ 2. חדשות ערוץ 2 תשדר בערוץ משלה, בנפרד מחברות-האם שלה - קשת ורשת. במסגרת העסקה תעלה לרשת חדשות 2 את שירות "22*" שלה, אותו ניתן לראות היום באמצעות מכשירי סלולר בני הדור השלישי.

ערוץ החדשות הישראלי ישדר מבזקי חדשות עדכניים ומבחר מהדורות חדשות ותכנים השייכים לחברה.

מאחורי העסקאות עומדים כאמור איש השיווק מיקי צימט, שעומד בראש חברת MEDIO, ומגישת הטלוויזיה והדוגמנית קרין מגריזו. השניים מייצגים את CTV בישראל ואמונים על תהליך איתור התכנים ורכישתם.

את תגובתו של מיקי צימט לא ניתן היה להשיג. קרין מגריזו סירבה להגיב.