התנאי להצטרפות: טלוויזיה עם יציאת HDMI, נתב אלחוטי ומהירות אינטרנט של 10 מגה לפחות
הצדדים טרם סיכמו את העסקה, אולם בשלב זה היקפה עומד על 5 מיליון שקל
גובה התשלומים של מנויי הוט ו-yes על תכני ה-VOD עולה בהתמדה, ומה שנראה כמו הוצאה חד-פעמית מצטבר בקלות למאות שקלים בחודש ■ רגע אחרי הכרזתו של כחלון על שחקן שלישי בזירה, "גלובס" משווה את המחירים ואת התכנים
צפו בחגי גולן, עורך "גלובס", מראיין את שר התקשורת ■ כחלון מעריך: "מחירי הסלולר יעלו ל-120-130 שקל לחודש" ■ "הוט ו-yes צריכות להפסיק לשווק לנו 100 ערוצים, ממילא אין מישהו שרואה יותר מ-20 ערוצים"
כך אמר מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל, בדיון בוועדת הכלכלה על הכוונה של שחקנים חדשים להיכנס לשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית באמצעות האינטרנט
שר התקשורת בראיון ל"גלובס": "היעד שלי - 4 חברות טלוויזיה, שתיים באמצעות IPTV ושתיים באמצעות כבלים או לוויין"
מנכ"ל סלקום אמר הדברים בכנס סלקום מדיה ■ סמנכ"ל השיווק יוני סבג הכריז כי סלקום בוחנת כניסה לעולם הטלוויזיה על בסיס רשת האינטרנט (IPTV)
ככה מתנהל שוק התקשורת במדינת ישראל - כשרואים משהו חדשני, ישר חושדים
בכל הנוגע לשידורי ה-IPTV, אנחנו מפגרים ביישומים, בשימושים, בתשתיות ובמהירויות
שר התקשורת בראיון ל-100 המשפיעים של "פירמה": "חברות הסלולר לוקחות את הכספים והפנסיות שלנו ונותנות לציבור קנס בכסף שלו - לא הגיוני" ■ "יהיה לי סיפוק כשהמחירים יוזלו"
הדינמיות של שוק התקשורת העולמי הפכה את חברות הסלולר לחברות סטארט-אפ
השתעממתם מול הטלוויזיה בשנה האחרונה או שדווקא הצלחתם להתרגש? ■ "גלובס" סיכם את השנה העברית החולפת ומצא את 6 התופעות שבכל זאת הרעידו את המסך בסלון
מחקר של PWC חושף תחזיות לשוק הטלוויזיה בשנים הקרובות ■ יחד עם העלייה בתשלום על התוכן, יגדל מספר המנויים בטלוויזיה הרב-ערוצית ■ נתח הפרסום של הטלוויזיה המסחרית יקטן אם יהיה פרסום בטלוויזיה הרב-ערוצית
בשנים האחרונות, עם חדירת האינטרנט, מגבלות התוכן שיווקי בטלוויזיה הפכו למיושנות ומגוחכות
ספק אם בזק, HOT ו-yes יוכלו לספק תשתית כדי שנוכל לראות את "כוכב נולד" בתלת-ממד
לפי ההסכם, ערוץ לולי ישודר בפולין באמצעות רשת IPTV של חברת אורנג' בדיבוב מלא לפולנית ■ בשנים האחרונות נרכשו לשידור תכני ערוץ לולי במדינות רבות ברחבי העולם, ביניהן טורקיה, סינגפור, פורטוגל ואינדונזיה