אייטיונז חברתי: אפליקציה של חנות מוסיקה מקוונת עם טוויסט חברתי

באתר החדש Mflow המשתמשים יכולים למצוא שירים, להאזין ל-30 השניות הראשונות של כל שיר בחינם ולרכוש את השירים ■ פרט לכך, הם יכולים בזמן הגלישה להמליץ לחברים אחרים על שירים, לעצב עמוד פרופיל אישי, ולעקוב אחר המלצות של גולשים אחרים

1. טריוויה והיכרויות

אוהבים טריוויה? רוצים להכיר אנשים חדשים? אם התשובה לשתי השאלות הללו היא כן, האתר Trivlike עשוי להתאים לכם. האתר מציע דרך ייחודית להכיר גולשים אחרים, בין אם למטרות רומנטיות או אחרות. כדי להתחיל להכיר אנשים יש להירשם לאתר באמצעות פייסבוק קונקט, המבוסס על הזהות האישית של משתמשים בפייסבוק, ולענות על מספר שאלות אישיות (גיל, מגדר וכדומה). לאחר מכן, גולשים יכולים לענות על שאלות טריוויה. אחרי 10 שאלות ויותר, המערכת מתחילה להציע למשתמש גולשים אחרים להיכרות, על בסיס תחומי עניין דומים והידע שהוצג בשאלון הטריוויה.

2. חיפוש אלקטרוני

פייסבוק מתכננת אולי לכבוש את שוק הדואר האלקטרוני, אבל גוגל לא מפסיקה, מצידה, להשיק פיצ'רים חדשים לשירות המייל שלה, GMAIL, כדי לחזק את מעמדה בתחום. בין השאר מציעה גוגל למשתמשי ג'ימייל לחפש במנוע החיפוש שלה ישירות מתיבת המייל, כולל שלל אפשרויות חיפוש מתקדמות; לקבל הגדרות מילוניות באמצעות הקלדת המילה Define לפני מילת חיפוש; לקבל תשובות של משוואות מתמטיות; לקבל תוצאות חיפוש לוקליות, בין השאר של מזג אוויר מקומי, באמצעות הקלדת המילה Weather ומיקוד, ועוד מאפיינים רבים וטובים. כדי להפעיל את הפיצ'רים החדשים יש לגשת להגדרות, לבחור בלשונית Lab, ולהפעיל את פיצ'ר החיפוש.

3. והאוסקר הולך ל...

אוהבים קולנוע, ובטוחים שאתם יודעים את התשובה לשאלה המתבקשת: האם עג'מי יזכה בקטגוריית הסרט הזר? גם לזה יש אפליקציית אייפון - Vanity Fair Hollywood, שמאפשרת להוכיח לחברים את רמת הידע הקולנועי שלכם. האפליקציה מאפשרת למשתמשים להצביע ולדרג את הסרטים האהובים עליהם, שהם סבורים כי יש להם את הסיכויים הגדולים ביותר לזכות באוסקר. ניתן לחלוק את התחזיות ואת הדירוגים עם החברים בפייסבוק, ואף ליצור תחרות דירוגים בין חברים, ולהשוות את הדירוגים לתוצאות האמת, כשיתקבלו. פרסים אין, פרט אולי למוניטין חברתי.

4. אייטיונז חברתי

Mflow הוא אתר חדש, הדומה ל-iTunes של אפל, אבל עם טוויסט חברתי. למעשה, מדובר באפליקציה המתאימה למערכות ההפעלה חלונות ומק, שמציעה למשתמשים חנות מוסיקה מקוונת. המשתמשים יכולים למצוא שירים, להאזין ל-30 השניות הראשונות של כל שיר בחינם ולרכוש את השירים. פרט לכך, הם יכולים בזמן הגלישה להמליץ לחברים אחרים על שירים, לעצב עמוד פרופיל אישי, ולעקוב אחר המלצות של גולשים אחרים. במידה ומשתמש המליץ לכם על שיר מסוים, אתם יכולים לשמוע את כולו, ולא רק את 30 השניות הראשונות שלו. בנוסף, אם משתמש רכש שיר בהתבסס על ההמלצה שלכם, אתם זכאים ל-20% ממחיר השיר, המצטרפים למאזן החשבון שלכם באתר. האתר נמצא כעת בגרסת בטא סגורה.