סקר TIM לינואר 2010: הזרים מתחזקים, mako טס ל-41%

YouTube עקף את ynet בשיעורי החשיפה, ופייסבוק ממשיך להתחזק ■ בצמרת הטבלה מדורגים כרגיל גוגל (93%) ו-וואלה (67.7%), שהתחזקה בינואר ב-7.3%

2010 ממשיכה להיטיב עם האתרים הזרים, ו-ynet הוא האתר הישראלי שמשלם גם החודש את המחיר: אתר שיתוף קבצי הווידיאו YouTube צמח בינואר ב-3.5% לשיעור חשיפה שבועי של 59.1% (מקום 4), בהשוואה לשיעור חשיפה של 58.2% ל-ynet (מקום 5) - כך עולה מסקר TIM לחודש ינואר.

פייסבוק ממשיך להתחזק ומדורג במקום 3 עם שיעור חשיפה שבועי של 59.8%. בצמרת הטבלה מדורגים כרגיל גוגל (93%) ו-וואלה (67.7%), שהתחזקה בינואר ב-7.3%.

mako, אתר הבית של זכיינית ערוץ 2 קשת, ממשיך ליהנות מהפופולריות של "האח הגדול" ו"ארץ נהדרת", עם זינוק של 25.4% לחשיפת שיא של 40.8% (מקום 6). גם אתר הבית של הזכיינית רשת זינק ב-39.8% ומתברג למקום ה-14 עם שיעור חשיפה של 17.5%. נענע10 מתחזק החודש אף הוא ב-19.6% לשיעור חשיפה שבועי של 29.2% (מקום 7). אתר נוסף שהציג גידול מרשים הוא יד2, עם עלייה של 21.1% (מקום 8).

בגזרת אתרי הספורט, one מגדיל את הפער מספורט5 עם שיעורי חשיפה שבועיים של 15.7% ו-14% בהתאמה, כששני האתרים הציגו התחזקות החודש. אתר החיפוש b144 מדורג במקום ה-11 עם שיעור חשיפה שבועי של 21.6%, בהשוואה לדפי זהב שממוקמת במקום ה-15 עם שיעור חשיפה שבועי של 17.4%.

Ymap, אתר המפות של ynet, שהתברג לסקר לראשונה בחודש שעבר, מזנק ב-45.8% לשיעור חשיפה שבועי של 17.2%. אתר הלוחות winwin סוגר את הרשימה עם שיעור חשיפה שבועי של 10.6%, המשקף עלייה של 16.8% בהשוואה לדצמבר. עם זאת, בניכוי חפיפות, שיעור החשיפה למפרסמים של ymap ו-winwin - שמוזגו בנובמבר 2009 - עומד על 23.8% ומציב את האתר הממוזג במקום 9.

בקרב אתרי הכלכלה, "גלובס" עומד על שיעור חשיפה של 12.4%, בהשוואה לשיעור של 14.9% ל"דה מרקר". אולם, שיעורי החשיפה של "דה מרקר" כוללים גם את רשת החברתית-היכרויות "דה מרקר קפה", שמושכת 30-40 אלף גולשים ביום.

נתוני אלקסה - אשר אינם נחשבים מדויקים מאחר שהם תלויים בהתקנת סרגל, אך עשויים להצביע על מגמות תוך אתריות לאורך זמן - מצביעים בשנה האחרונה על הנתון הבא: 65% מגולשי "דה מרקר" מבקרים ושוהים ברשת הקפה, בעוד שרק 19.8% מבקרים בחלק החדשות הכלכליות של האתר.

סקר TIM של TNS טלסקר לינואר נערך בקרב מדגם של 800 משתמשי אינטרנט מעל גיל 13, מפיזור ארצי ומייצג של האוכלוסייה היהודית בישראל, והוא ה-48 במספר.

ינואר 2010 TIM סקר