בראש הרשימה ממשיך להוביל אתר גוגל עם שיעור חשיפה של 90.9%, אחריו פייסבוק עם 71.2%, ובמקום השלישי ממשיך להחזיק אתר יו-טיוב עם 68.1%
יו-טיוב חזר למקום השלישי עם 67.9%, ו-וואלה חזר למקום הרביעי עם 60.2% ■ אתר ynet רשם את שיעור החשיפה הנמוך ביותר מאז אוקטובר 2010 - 56%
את שני המקומות הראשונים ממשיכים לתפוס מנוע החיפוש של גוגל עם שיעור חשיפה של 93% (הגבוה ביותר מאז אוגוסט 2011) ופייסבוק עם 74.3%
עפ"י נתוני הסקר לחודש פברואר, התוכנית הנצפית ביותר באינטרנט היא "האח הגדול" ■ לאחר שבינואר רשמה ירידה, פייסבוק חוזרת למקום השני בדירוג האתרים
וואלה במקום הרביעי עם 60.2% - מעל ynet ■ אתר "גלובס" ממשיך להוביל בגלישה מהטלפונים הסלולריים
"גלובס" - האתר הכלכלי הנצפה ביותר מדי יום, הן לפי גמיוז והן לפי נתוני סקר TIM שהתפרסמו היום ■ עוד בנתוני גמיוז: אתר יד2 נכנס לראשונה לדירוג היישר אל המקום השישי, עם כמיליון גולשים ■ פרשנות / נועה פרג: הטעות של גמיוז
סקר TIM לדצמבר: עוד לפני חשיפת כרטיסי האשראי הישראליים ברשת ע"י ההאקר הסעודי, הציבור מוטרד מרמת הגנת הנתונים והפרטיות באינטרנט ■ 53% מהגולשים לא יכולים לדמיין את חייהם בלי אינטרנט
השוואה בין נתוני "גלובס" ל"דה מרקר" בחודש נובמבר: רייטינג חודשי ■ רייטינג יומי ■ עמוד בית מול עמוד בית ■ השוואת איכות ואופי הגלישה ■ השוואת גולשים ממגזר הכלכלה והפיננסים
גוגל טרנדס: "גלובס" ממשיך להוביל בזירה הכלכלית ■ סקר TIM: "גלובס" הוא אחד מעשרת האתרים הפופולריים ביותר בגלישה מהסלולרי
ynet השיג באוקטובר חשיפה של 61.9%, לעומת 60.2% של וואלה ■ גוגל ממשיך להוביל עם 90.5%, פייסבוק עם 75.9% ויו-טיוב עם 66.4%
עפ"י סקר TIM לחודש ספטמבר, 44% מהגולשים בישראל צופים בתוכניות טלוויזיה בצפייה נדחית באמצעות האינטרנט ■ גוגל, פייסבוק ויו-טיוב רשמו ירידה בשיעורי החשיפה
עפ"י סקר TIM לחודש אוגוסט, אתר וואלה, הממוקם במקום הרביעי, רשם ירידה קלה ל-65.5% ■ אתר ynet, הנמצא מאחוריו, רשם עלייה מ-57.1% ל-59.5%
מסקר TIM לחודש יולי עולה כי נרשמה עלייה חדה לאתרים שמאנדקסים בעלי מקצוע - b144 ודפי זהב ■ גוגל ממשיך להוביל בפער ניכר את רשימת האתרים עם שיעור חשיפה של 91.9%
תחקירי הקוטג' ויוקר המחייה הביאו את האתר לשיא באמצע החודש שעבר ■ סקר TIM: פייסבוק ממשיך את הירידה ונחלש ב-5%
האתרים הזרים המשיכו לשמור על מעמדם בחודש מאי - פייסבוק עם 72.2% ויו-טיוב עם 67.5% ■ עפ"י גוגל טרנדס לחודש אפריל, "גלובס" מוביל את רשימת האתרים הכלכליים
שוב פערים גדולים בין גוגל טרנדס לסקר TIM באפריל ■ לפי סקר TIM, בתקופת החגים נחלשו רוב האתרים הישראלים, ואילו האתרים הבינלאומיים - גוגל, פייסבוק ויו-טיוב - התחזקו