הפרסומת הנוסטלגית של תנובה - הזכורה ביותר השבוע

גלובס tv גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT עם כוכבי "הבורר" מובילה את דירוג האהובות זה השבוע השלישי ברציפות

הפרסומת לתנובה, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, היא הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, שעלתה השבוע לאוויר, השיגה שיעורי זכירות של 10.9% ושיעורי אהדה של 14.9%, הממקמים אותה במקום השני ברשימת הפרסומות האהובות.

בהקשר זה מציינת ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, כי "ההצלחה של הפרסומת לתנובה כבר בשבוע הראשון לשידורה נובעת מה-Look & Feel של הפרסומת, המבוססים על נוסטלגיה ישראלית. הרגעים הקטנים המזכירים לכולנו את ישראל של פעם, יוצרים את החיבור של הצופה לפרסומת ומניבים שיעורי זכירה ואהדה גבוהים".

הפרסומת ל-HOT עם כוכבי "הבורר" ממשיכה לככב בטבלאות, והיא הפרסומת האהובה כבר שבוע שלישי ברציפות. הפרסומת, שעלתה באמצעות באומן-בר-ריבנאי, רשמה שיעורי אהדה של 21.5%.

הפרסומת לחברת הכבלים היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

הגיגיו של מנשה נוי על הפרה של טרה הצליחו לחדור לתודעתו של הצופה, כאשר השבוע מדורגת הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום JWT ISRAEL, במקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות עם שיעורי זכירה העומדים על 7.9%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע גבוה ביחס לשבוע שעבר. מספרן כעת עומד על 240 (לעומת 200 בשבוע שעבר).

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עלייה ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ-33 מיליון דולר (לעומת כ-31.2 מיליון בשבוע שעבר).

22