בוניטה מפסיקה את ההתקשרות עם אליקים-הרמן&נהרדעא

ככל הנראה, רשת האופנה תחזור לפרסם באופן עצמאי ללא משרד פרסום ■ היקף הפרסום של בוניטה ב-2009 עמד על כ-1.2 מיליון דולר

הרומן של רשת האופנה בוניטה עם משרד הפרסום אליקים הרמן&נהרדעא התגלה כקצר במיוחד: ל"גלובס" נודע כי פחות משנה לאחר שהמשרד זכה בתקציב, מפסיקה הרשת את ההתקשרות איתו. לא מן הנמנע כי בשלב זה תפעל הרשת באופן עצמאי ללא משרד פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של בוניטה ב-2007 עמד על כ-830 אלף דולר במחירי מחירון. ב-2008 גדל התקציב ועמד על כ-1.6 מיליון דולר במחירי מחירון, וב-2009 קטן היקף הפרסום ועמד על כ-1.2 מיליון דולר.

אליקים-הרמן&נהרדעא קיבלו לידיהם את תקציב הפרסום של בוניטה בחודשים הראשונים של 2009, לאחר שזה טופל במשך תקופה מסוימת במשרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער. ברוקנר היה למעשה משרד הפרסום הראשון שאיתו עבדה הרשת, שכן קודם לכן טופל הפרסום שלה באופן עצמאי.

ברוקנר-נטע-יער הובילו קו פרסומי בכיכובה של הדוגמנית ימית סול, שאף עלה לפרסום בטלוויזיה. כשהוחלט על פרידה מברוקנר נפגשה הנהלת בוניטה עם מספר משרדי פרסום - בעיקר משרדים קטנים שאינם נמנים על 20 המשרדים הגדולים, בהם לין&לין, גולן נהרדעא (שחבר בינתיים לאליקים-הרמן) ופרנקו.

הקו הפרסומי החדש שהוביל המשרד היה תחת הסיסמה "I AM BONITA", וכיכבו בו השחקנית דניאלה וירצר, פליטת "הישרדות" ויקה פינקלשטיין והדוגמנית ליהי אלון.

פרידה ראובני, מנכ"ל ובעלים של רשת בוניטה, אישרה את הידיעה ואמרה בתגובה: "בעבר, ובמשך שנים רבות, ריכזתי את הפעילות הפרסומית בתוך החברה. באחרונה החלטתי לחזור למתכונת זאת, ממנה הייתי שבעת-רצון. אני מודה למשרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא, אליהם הייתי מחוברת עד לאחרונה, על העבודה והשירות המצוינים".

רשת האופנה בוניטה הוקמה ב-1989 כרשת סיטונאית ונהפכה ב-1998 לרשת קמעונאית. כיום היא מונה 27 חנויות וממצבת את עצמה כבוטיק אופנה.