אליקים הרמן

משרד פרסום

כתבות אחרונות

 
Y&R | לפני כולם

Y&R נגד פרסום אליקים: ביקש מביהמ"ש צו מניעה

המשרד מקבוצת WPP מבקש להורות לאליקים לא לטפל בלקוחות שהעביר אליהם במסגרת פעילותו ב-Y&R ישראל ■ אליקים: "האשמות המשרד - שקרים מצוצים מהאצבע" 

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2015

תקציב הפרסום של ZER4U עבר לפרסום AVRAHAM

חברת ZER4U פרסמה בשנה החולפת בהיקף של 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון

שירות גלובס 03.01.2013
לפני כולם

תקציב רשת נעלי SCOOP עוזב את אליקים-הרמן

רשת SCOOP מעבירה את תקציב הפרסום למשרד קטן בשם S.T.ART UP

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2012
לפני כולם

גולן נהרדעא עוזב את משרד הפרסום אליקים-הרמן

‎‎נהרדעא אמור היה לפתח במשרד מחלקת אופנה, אך לדברי דני אליקים המהלך כשל, והם החליטו לפטר את נהרדעא ולפרק את השותפות‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 13.08.2012

עדי נוימן תוביל קמפיין למותג ליה לונדון תמורת כ-100 אלף שקל

הקמפיין למותג ההלבשה התחתונה, באמצעות אליקים-הרמן-נהרדע, עולה בטלוויזיה בהשקעה של 2 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 21.06.2010

מותג מוצרי החשמל smeg מעלה קמפיין חדש בהשקעה של מיליון שקל

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדעא, כולל עיתונות, שילוט חוצות וקמפיין גרילה

שירות גלובס‏ 31.03.2010

הדוגמנית אלכסנדרה בורמן תוביל קמפיין לנעלי MARKO תמורת כ-100 אלף שקל

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדע. כולל קטלוג שיופץ ב-100 אלף עותקים ומודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים לנשים, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 16.02.2010

בוניטה מפסיקה את ההתקשרות עם אליקים-הרמן&נהרדעא

ככל הנראה, רשת האופנה תחזור לפרסם באופן עצמאי ללא משרד פרסום ■ היקף הפרסום של בוניטה ב-2009 עמד על כ-1.2 מיליון דולר

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 16.02.2010

אליקים-הרמן-נהרדעא יטפל בתקציב המותג smeg ובחברת האלקטרוניקה גולן ווסט ליין

היקף תקציב הפרסום יעמוד על 1.5 מיליון שקל ■ לאחרונה קיבל המשרד גם את תקציב רשת האופנה אירית ואקססורייז לונדון

שירות גלובס‏ 04.02.2010

יורו ישראל יטפל בתקציב הפרסום של אגד

המשרד טיפל בשנים האחרונות בתקציב יחסי הציבור של אגד ובפרסום של החברות-הבנות ■ תקציב הפרסום של אגד מטופל מזה מספר שנים בידי אליקים-הרמן

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2010

תקציב הפרסום של גיבור סברינה עובר לבאומן-בר-ריבנאי

תקציב הפרסום של חברת ההלבשה התחתונה לשנת 2010 יעמוד על 4 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד כה בידי אליקים-הרמן-נהרדע

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2010

רשת To Go מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של רשת הנעליים יטופל באופן עצמאי ע"י החברה, ואילו המדיה תירכש באמצעות JWT ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2009

נינה ואן ברי תוביל קמפיין לאופנת STATUS עבור סכום מדווח של 70 אלף דולר

תחליף את מורן אטיאס, הפרזנטורית הקודמת של הרשת ■ הקמפיין יעלה באמצעות אליקים-הרמן&נהרדעא

שירות גלובס‏ 10.09.2009

קרוקר מעבירה את תקציב הפרסום לאליקים-הרמן&נהרדעא

היקף התקציב של חברת האופנה מוערך בכ-4 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2009

האם תקציב הפרסום של אופנת CELIO יעזוב את מקאן בוטיק?

התקציב טופל עד כה במשרד מקאן בוטיק, אולם משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא הוזכר כמועמד לתפקיד

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2009

אליקים-הרמן זכה בתקציב המיתוג והפרסום של בית ההשקעות הדס ארזים

היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה ; הדס ארזים הינו "בוטיק" השקעות המתמחה בהשקעות פנסיוניות

שירות גלובס 27.01.2009

   12   

   נמצאו 17 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2