סיוה תספק תשתיות תקשורת לסמסונג, Beceem וסיקוונס

ההודעה המשמעותית של החברה במסגרת התערוכה בברצלונה היא על כניסה לפתרונות המבוססים על טכנולוגיית LTE - מודם סלולרי שמשולב במסגרת התקני מחשוב ומספקים גישה לאינטרנט במהירות עד 100Mb לשנייה

בתוך גל ההכרזות של מוצרי התקשורת לדור הרביעי בתערוכת ה-MWC בברצלונה, משתתפת גם ספקית הטכנולוגיות לעיבוד אותות דיגיטאליים, סיוה הישראלית. החברה הוציאה מספר הודעות בימים האחרונים בהן היא מציינת את המוצרים שפותחו על בסיס הקניין הרוחני שלה המיועד לשבבי תקשורת של הדור הרביעי בסלולר.

ההודעה המשמעותית של סיוה היא על כניסה לפתרונות שהציגה סמסונג המבוססים על טכנולוגיית LTE - מודם סלולרי שמשולב במסגרת התקני מחשוב ומספקים גישה לאינטרנט במהירות של עד 100Mb לשניה. ההסכם עם סמסונג, שעבורה מספקת סיוה גם טכנולוגיה לטלפונים המשתמשים בדור השלישי, יכניס לסיוה באופן חד פעמי כ-2 מיליון דולר והחברה תהנה מתמלוגים של 10 סנט בממוצע לכל מכשיר שיימכר.

מלבד ההסכם עם סמסונג הודיעה סיוה על הסכמים עם שתי ספקיות השבבים הגדולות לשוק ה-WiMAX: סיקוונס ו-Beceem. מדובר בשתי חברות סטארט-אפ שהודיעו בתערוכה על פתרונות המיועדים גם לשוק ה-LTE המתפתח. במקרה של Beceem, הודיעה סיוה כי החברה תשלב את המעבד המתקדם שלה - ה-CEVA-XC - בקו שבבים המיועד גם ל-WiMAX וגם ל-LTE, מה שגם "יסדר" לחברה הסדר תמלוגים נדיב יותר שעשוי להגיע ל-15 סנט לכל מכשיר שיימכר.