היזם משה מור רכש מגרש ברמת-גן תמורת 56.4 מיליון שקל

המגרש כולל בניין בו נולד הילד הראשון של העיר ■ על המגרש חלה תב"ע מאושרת המייעדת את המגרש למגדל בן 28 קומות שיכלול 77 דירות וכן מסחר בשטח 1,000 מ"ר

יזם הנדל"ן מניו יורק, משה מור, חתם על הסכם אופציה לרכישת מגרש ברמת גן, הכולל בניין בו נולד הילד הראשון של העיר, תמורת 56.4 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס". החברה בראשה עומד מור, NMMM Global, תארגן קבוצת רכישה למגרש, שתהיה מורכבת ממשקיעים מארה"ב.

העסקה בוצעה באמצעות שרגא פריד מסוכנות צמרת אביב והסכם האופציה נחתם מול בעלת מגרש, משפחת גלילי מוותיקי רמת גן. שטחו של המגרש 1.7 דונם והוא ממוקם בשדרות הילד פינת ז'בוטינסקי.

על המגרש חלה תב"ע (תוכנית בניין עיר) מאושרת המייעדת את המגרש למגדל בן 28 קומות שיכלול 77 דירות וכן מסחר בשטח 1,000 מ"ר. במגרש קיים בניין היסטורי שחלקו מיועד לשימור היות שבו נולד הילד הראשון של רמת גן, יהודה גלילי. בצד שימורו מיועד חלק זה להפוך למוזיאון לתולדות הישוב ברמת גן.

דירות המגורים במגדל שייבנה יכללו שלושה חדרים וגודלן הממוצע יהיה כ-87 מ"ר, לצד שמונה פנטהאוזים. מחירי הדירות בפרויקט צפויים להתחיל ב-1.45 מיליון שקל.

את החלק המסחרי בפרויקט מתכננת קבוצת הרכישה למכור לפי 600 דולר למ"ר.

לדברי מור, "אנחנו מתכוונים לארגן את קבוצת הרכישה תוך שלושה חודשים ולבנות תוך חצי שנה מסיום ארגון קבוצת הרכישה. ההערכה היא שהפרויקט יקום על הרגליים תוך שנתיים עד שנתיים וחצי".

פריד סירב להגיב לידיעה.