שני הכובעים של קובי נבון: יו"ר אלומות וסגן יו"ר בקמליה

קמליה שוקי הון, כור מחצבתו החדש של נבון, הינה חברת ברוקרים עצמאית בעלת שלוחות בתל אביב, לונדון וג'נבה ■ קמליה מהווה את זרוע הביצוע של בנק קרדיט אגריקול, מהבנקים הגדולים באירופה, ובתפקידו יהיה נבון אחראי על ניהול עסקי החברה

בשנת 2008 סיים קובי נבון את תפקידו כמנכ"ל כלל פיננסים בטוחה, ובמשך קרוב לשנתיים ישב מחוץ לשוק וחיכה להזדמנות הנכונה לחזור אליו. ההזדמנות הזו הגיעה בדצמבר האחרון, כאשר מונה ליו"ר בית ההשקעות אלומות, והיום מתברר כי נבון לא מסתפק בתפקיד זה, והוא צפוי לחבוש כובע נוסף כסגן יו"ר פעיל בחברת קמליה שוקי הון.

נשאר בזירת הפיננסים

נבון, 41, התפטר מתפקיד מנכ"ל כלל פיננסים בטוחה במאי 2008, לאחר כשנתיים בתפקיד, לאחר תקופת מתיחות בינו לבין מנכ"ל כלל פיננסים דאז, שוקי אברמוביץ', ובצל הידרדרות אדירה במעמדו ותוצאותיו של בית ההשקעות.

לקראת עזיבתו של המפקח על הביטוח ושוק ההון הקודם, ידין ענתבי, הוזכר שמו של נבון בין המועמדים להחליפו. בסופו של דבר מונה לתפקיד עודד שריג, בעוד נבון התמנה לתפקיד באלומות.

שמונה שנים כיהן נבון בבטוחה, במהלכן שימש גם כסמנכ"ל השיווק וכמנכ"ל קרנות הנאמנות של הבית, תפקיד אותו מילא בעבר גם בדש. עם עזיבתו שם אמר: "הגיע הזמן ללכת לכיוונים אחרים שמעניינים אותי, כמו שיווק, מכירות ופרסום". המינויים האחרונים מקבעים אותו דווקא בזירת הפיננסים.

קמליה שוקי הון, כור מחצבתו החדש של נבון, הינה חברת ברוקרים עצמאית בעלת שלוחות בתל אביב, לונדון וג'נבה.

קמליה מהווה את זרוע הביצוע של בנק קרדיט אגריקול, מהבנקים הגדולים באירופה, ובתפקידו יהיה נבון אחראי על ניהול עסקי החברה.